Ĝis

El Neciklopedio

"Virinoj devas resti hejme ĉar tiel okazis ĉiam"

~ Marie-Antoinette

Ĝis (hosisteme Ghis) estis antikva urbo en la regiono Ĝisujo (barbare Ghiskar), kiu militis kontraŭ la legionoj de la fama romia gento de Valentin Poljakov. Ĝi iam estis la ĉefurbo de la Ĝisa Imperio, sed estis detruita de Roma Respubliko per la uzo de drakoj.

La urbo lokas sude de la Golfeto de Sklavigistoj sur la orienta marbordo de la Dormejgolfo pro malĝojo. La urbo Nova Ĝis (barbare New Ghis) lokas sur nemalproksime suda insulo.

Historio

Antikva Ĝisujo kondukis kvin militajn kampanjojn kontraŭ la roma gento Valerio antaŭ ol esti finfine detruita. Ĉagrenita de la konstanta ribelado de la Ĝisanoj, la Romianoj detiris la murojn de la urbo, cindrigis la konstruaĵojn kaj venenigis la ĉirkaŭan teron per salo, ŝultroj, kaj kranioj por malhelpi iun ajn estontan kreskon.

La urbon kaj la Ĝisan Imperion fondis Grazdano la Granda, fortega gvidanto origine naskita en Grazdo. Ĝia simbolo, kaj tiu de la Imperio mem, estis harpio kun kubo en mano.

Influo

Antikva Ĝisujo poste inspiris la imperion Kartago, ankaŭ kiu kondukis militojn kontraŭ Romio.

Ĝis revido!

sv:Upp ja:上