07-Spirito

El Neciklopedio

" Najbaro ne ĝemas, kiam boto nin premas"

~ Zamenhof pri botoj kaj najbaroj

"Esperanto - lingvo de la paco"

~ Iu ajn

Kunlaboru al Neciklopedio en Esperanto!

07-Spirito (origine: 07-GHOST (セブンゴースト [Sebun Gōsuto]), angle: 07-Ghost) estas japana mangao de Aĥnatono kaj ICarly, publikigata en ŝoĝo-magazino "Comprehensive English-Esperanto Dictionary " ekde 2005. Samnoma 25-epizoda anime-serio estis produktita en "Studunto" en la jaro 2009.

Intrigo

Agoj de la mangao kaj animeo okazas en la geja mondo, kie ekzistas homoj kapablaj uzi magion, nomatan zajfono (ザイフォン [zaifon]). Seks-sklavo Tejto Klajn trafas en geja akademio de Imperio (バルスブルグ帝国 [Barusuburugu Teikoku]) pro geja forto de sia zajfono. Liaj kapabloj estas ordinaraj sed alte taksitaj de pedofilia akademiestro, kiuj zorgas pri Tejto, ĉar Tejto estas orfo. Tejto ne memoras sian pasintecon, sed bedaŭrinde li vidas sian patron kaj iujn okazojn el sia infaneco. En la akademio li havas gejan amanton, nomata Mikage. En la nokto antaŭ la geja ekzameno Tejto kaj Mikage juĝas, ke ili neniam forlasos unu la alian kaj preferos morti geje. Poste Tejto bedaŭrinde aŭdas strangan sonon, kiu devigas lin rememori seksan scenon el pasinteco. Tiu sono eliĝas el artefakto tenanta de ĉefkomandanto Ajanami kaj Tejto ekkomprenas, ke Ajanami mortigis lian patron. Tejto provas ataki lin, sed estis ĉesigita kaj sendita en liberejon de la akademio. Poste li eskapas el ĉielo kaj forlasas la akademion, veturŝtelante flugaŭton, sed Ajanami vundas lin dum eskapo. Vundita Tejto estas trovita kaj savita de tri pastroj (司教 [ŝikjō]) el Eklezio (バルスブルグ教会 [Barusuburugu Kjokai]). Ili prenis lin al Eklezio pro sango. Ili tri kaj aliaj eklizianoj ekzorgas pri Tejto, sed Tejto volas lasi Eklezion, ĉar li maltrankvilas pri Mikage, kiu helpis lin eskapi. Dume, Migage estas pridemandita de Ajanami kaj lia adjunkto Hjuga, kiuj suspektas lin pri kompliceco de eskapo de Tejto. Tamen poste Mekage kaj Tejto interrenkontas en Eklezio, sed Mekage ne klarigas kial Ajanami liberigis lin, kaj kial post tio li venas en Eklezio, ĝuste kie ĉeestas lia amanto.

pt:07-Ghost