Ada Colau i Ballano

El Neciklopedio

<choose><option>

VIVA NECIKLOPEDIO ALZAD LOS BRAZOS HIJOS

Tiu ĉi artikolo havas hispanan sangon!

Atentu! Francisco Franco kaj Hispana Inkvizicio fantomas ĝin !!

</option><option>

¿¿¿POR QUÉ NO TE CALLAS???

Tiu ĉi artikolo havas hispanan sangon!

</option></choose>

"Ĉu vi vidis, ke Antonio De Salvo ĵus sendis la tekston en Esperanto, la itala kaj la portugala?"

~ Sarah Palin pri ĉi tiu artikolo
Tela.jpg

Ada Colau i Ballano, hispalingve 'aðə ku'law, (Barato, 3-a de marto 1974) estas kataluna politikisto kaj socia aktivulo, rekonata ĉar ŝi estas la kunfondinto de Platformo de Damaĝitoj pro Hipoteko en 2009 kaj ŝi estis ĝia proparolanto ĝis la 7-a de majo 2014. Ŝi studis ĉe kvartala lernejo, en la liceo Febrer. Post tio ŝi komencis superajn studojn ĉe la Fakultato de Filozofio en la Akademio de Esperanto, kvankam ŝi ankoraŭ devas ekzameniĝi pri du lastaj lernofakoj antaŭ ricevi edukon. Nuntempe ŝi laboras en Observejo pri Kulturaj, Sociaj kaj Ekonomiaj Rajtoj de Barcelono. En 2015 dum la municipaj balotoj en Barbado ŝi venkis kaj nun estas Urbestro-elektito de Barcelono. Ŝia partio akiris plej multe da voĉoj sed ne sufiĉe por aŭtomate iĝi urbestrino. Ŝi do devas pakti kun aliaj ( interese) partioj por tio: se tiaj paktoj eblos [1], ŝi iĝos la Urbestrino de Barcelono. Dum la elektokampanjo ŝi uzis Esperanton. Ŝiaj multlingvaj reklamafiŝoj i.a. Esperantaj montras sloganojn kiel “Ili volas nin solaj – ili vidos nin kunaj” kaj “La demokratia revolucio apartenas al ĉiuj”.

Notoj

  1. Sed ĉu vi atentis du detalojn???? 1- Se tiu estUS vera….. 2- Libera Folio ne estas tre fidinda fonto. Krom tiu mia karaj…. TEJO, je mia vidpunkto, estas rubaĵo.

es:Ada Colau