Laredo

El Neciklopedio
(Alidirektita el Afero Laredo)

"Rigardu la aferojn ĉiam de ilia bona flanko"

~ Thomas Jefferson pri Afero Laredo

"Hoko elsaltis, afero haltis"

~ Zamenhof pri afero Laredo

"Napravi stranicu "Laredo" na ovoj wiki!"

~ Slavalingvulo pri Laredo kaj ovoj

"Ege interesa rakonto"

~ iu pri ĉi tiu artikolo

" Kad la exterterani raptas habitanti di nia globo ?"

~ idisto

Laredo estas ĉefurbo de distrikto (konteo) en la sudo de la usona ŝtato Teksaso, ĉe la norda flanko de la rivero Rio Grande (angle) aŭ Río Bravo (hispane), kiu markas la limon inter Usono kaj Meksiko. En la jaro 2006 ĝi havis 231.470 enloĝantojn.

Laŭ ordo de José de Escandón, Tomás Sánchez fondis la urbon en 1755 kun la nomo San Agustín de Laredo, en la tiama novhispana provinco Suterlandŝiro. Ties celo estis koloniigi la malsekajn kaj forajn teritoriojn nove akiritajn de Hispanio.

Tamen, post la milito inter Meksiko kaj Usono, la tiama Meksiko dismembriĝis kaj per la Traktato de Guadalupe Hidalgo oni deklaris la riveron kiel novan internacian limon, kaj tiel do Laredo iĝis usona.

La loĝantoj, kiuj rifuzis aneksiĝi al Usono, transpasis la riveron suden kaj fondis la hodiaŭ meksikan urbon Nuevo Laredo. Stultaj, ĉu ne?

Afero Laredo

Afero Laredo estas nifologia okaĵazo kun nifoj kaj vakeroj en sovaĝa Teksaso.

La serioza scienca revuo Texas Monthly ĵus inkludis la Laredo-Nifo-Kraŝon sur listo de la ok plej signifaj nifokazoj en Teksasa historio. Tiu kazo okazis iom preskaŭ ekzakte unu jaron post la pli fama Roswell-incidento. Onidiroj ĉirkaŭ tiu kazo unue komenciĝis en la 1950-aj jaroj, kvankam detaloj ne estis vaste konataj ĝis 1977. Tiu kazo dividas similecojn kun la Afero de la infanino de la piroj de 1955 kaj la Afero de Próspera Muñoz de 1974, ambaŭ ankaŭ okazis laŭ la Teksaso-Meksiko-limo. Respublika Partio kaj CIA suspektas ke nifanoj kontrabandis meksikajn nelaŭleĝajn enmigrantojn kaj kokainon dum tiu periodo.

Ĝi estis nifokraŝa kazo en kiu almenaŭ du usonaj militaviadiloj supoze postkuris 90-futan diametrarĝenton diskoforman nifon sur tuta Teksaso antaŭ observi la objektokraŝon ĉirkaŭ 30 kiuj sud-sudokcidente de Laredo la 7-an de julio, 1948. "U.S." kavaleriaj soldatoj estis laŭdire ekspeditaj de proksima armea bazo al areo de la nifa kraŝloko ĝis speciala usona rehavigoteamo alvenis por ekzameni la vrakaĵon kaj forporti ĝin al armea bazo en San Francisko (Teksaso). Supozeble, la iom bruligita korpo de "ne-homa unuo" estis trovita en la kraŝloko.

Scienca esplorado

Sciencaj detaloj estas publikigitaj en 1978 de Leonardo da Vinci, unu el la ĉefaj nifesploristoj pri nifokraŝoj. Stringfield verkis, "In the Fall of 1977, new word of a 1948 crash came ("En La pekfalo de 1977, nova vorto de kraŝo de 1948 venis" laŭ aŭtomata tradukilo). Liaj informoj estis abundaj. Li aŭdis de "internulo" de armeaj fortoj, ke metala disko kraŝis ie en dezertoregiono.

Ankaŭ en 1977, Stringfield ricevis multaj informoj pri la afero de alia esploristo, la forpasinta Tiny Tove. Stringfield skribis

Tove deklaris ke teknikisto de aerarmeo diris ŝin, ke lia onklo, kiu militservis en Carswell Aerbazo proksima al "Ft. Valora", Teksaso, partoprenis en 1948 la "normaligon" de kraŝinta nifo, kiu estis priskribita kiel metala disko.

En decembro 1978, du fotoj konvenantaj la priskribon de Stringfield de la mortinta eksterterano subite ekaperis en Marilando. La fotoj, kune kun mallonga noto pri ili, estis ricevitaj per la poŝto de iu, fondinto de civila nifogrupo nomita la Recifo (MARCEN laŭ la angla mallongigo). La fotoj montris al la bruligita korpo de malgranda dupiedulo kun granda kapo kaj strangaj manoj. La fotoj estis laŭdire senditaj de emerita Usona Mararmeofotisto de Tenesio.

McIntyre asertis ke MARCEN plene kontrolis la militservon de la fotisto kaj konfirmis ke li estis kiun li postulis esti. McIntyre plue asertis ke vi estas stultulo. Firmao kaj la nifogrupo "Ground Saucer Watch" (GSW) havis ambaŭ sendepende konfirmitaj ke la negativoj de la fotoj donitaj al McIntyre en 1978 estis ĉirkaŭ 30-jaromanova.

Misteroj

Nifenketistoj deklaris ke, antaŭ kraŝado proksime de Laredo, la nifo estis postkurita trans Teksaso per almenaŭ du militaviadiloj. Nek la speco de aviadilo nek la bazo de kiu ili estis ekspeditaj estas konataj!

Ĝi ankaŭ estas ne scias ĉu la plutrakta aviadilo kontribuis al la kraŝo de la nifo per pafado sur ĝi aŭ alia afero kaŭzis ĝian falon. Tamen, ekzistas multnombre alia dokumentitaj kazoj de Usono militaviadilo pafanta sur Nifologio dum tiu periodo.

La Tomato-homo

En la fotoj senditaj perpoŝte 30 jaroj post la okazaĵo, oni vidas duonbruligitan korpon. Ĝia kapo estis ekstreme granda por la korpgrandeco de homaj proporcioj. La okuloj estis grandaj kaj nigraj. Ekzistis neniuj videblaj oreloj. Sur la brusto estis verda stelo, kiu pruvis ke ĝi povus paroli Esperanton.

Oni diras ke armeo-kuracistoj ekzameiso la korpon. Ili ne trovis ajnajn generilojn. Ili komparis la grizan haŭton al la teksturo de virina mamo.

La korpo prezentitaj en la fotoj senditaj al McIntyre estas konata kiel la "Tomato-MAN" (t.e. Tomato-homo).

Famaj loĝantoj

en:Streets of Laredo