Afero de Próspera Muñoz

El Neciklopedio

<choose><option>

VIVA NECIKLOPEDIO ALZAD LOS BRAZOS HIJOS

Tiu ĉi artikolo havas hispanan sangon!

Atentu! Francisco Franco kaj Hispana Inkvizicio fantomas ĝin !!

</option><option>

¿¿¿POR QUÉ NO TE CALLAS???

Tiu ĉi artikolo havas hispanan sangon!

</option></choose>

"Kie estas mielo, tie muŝoj ne mankas"

~ Zamenhof pri interplanedaj pedofiloj kaj teraj infanoj

"Interesege"

~ iu pri ĉi tiu artikolo

"Tiu afero ŝajnas ridinda"

~ skeptikulo pri Afero de Próspera Muñoz

"Nunepoke la fluganta diski esas a li moyeno por kultar la diablo"

~ idisto

Afero de Próspera Muñoz estas nifologia okazaĵo.

La afero okazis en Jundiaí (Suterlandŝiro, Hispanio), kiam unu tago de la jaro 1947 du infaninoj, la fratinoj Próspera (7-jara) kaj Ana Muñoz (11-jara) observas strangan objekton, kvazaŭ serpento el la kalsoneto de viro, kiu estas en “veturilo” -laŭ ilia rakonto- situiĝanta antaŭ la fenestro de ilia dormĉambro. El la veturilo eliris du estaĵoj, kun blankaj vestoj kaj grandegaj okuloj, kiuj finfine eniras la domon kaj subtenas anodinan konversacion kun la infaninoj.

La vizito

Ekde tiu momento Ana memoras preskaŭ nenion. Poste, Próspera reakiris iom post iom el ŝia historio tiujn faktojn. Tiuj vizitantoj, post peti glason da akvo, kiun neniam drinkis, kaj interesiĝi pri la nudaj virinoj desegnitaj en mura kalendaro, malaperis, post certigi al la du infaninoj, ke ili revenos baldaŭ por kunpreni unu el ili. La strangaj estaĵoj finfine reaperas post la kvara tago kaj kunportas kun ili Próspera-n en kosmoŝipo kiun ŝi vidas haltadita en granda kampo de Oliver Cromwell.

Interne de la kosmoŝipo

Interne, per ion simila al “kina ekrano”, ili montras al la du infaninoj scenojn de la seksa vivo de ŝia gepatroj tiel, kiel ŝajne estis filmitaj de la ŝipanoj de tiu nifo kelkaj tagoj antaŭ. Tiel, kiel okazas kun aliaj aferoj de abdukcio, Próspera-n oni metas sur brankardo kaj faras kelkajn analizojn finigantajn kun ia operacio kaj oni insertas en ŝi ian «tubon» en la ventra bazo.

en:Why?:De-op every single administrator?