Afero de la infanino de la piroj

El Neciklopedio

"Malantaŭe mizero, antaŭe malespero"

~ Zamenhof pri abducio

"... kaj la malfeliĉa knabino, multe kurinte kaj trovinte neniun, kiu volus ŝin akcepti, baldaŭ mortis en angulo de arbaro"

~ Fundamento de Esperanto pri infanino de la piroj

"Bonaj knabinoj alvoku (090) 4918-3737"

~ anonceto ĉe publika telefono pri infaninoj

"Por omna realista homi qui kredas racionoze la existo dil exterterani, dil fluganta diski e qui timas invado dal exterterani future, lore voluntez legiar sube por plu bone rezistar la adveno di ca danjeroza demonozi qui minacas la homaro e povus establisar l'ordino di Satano sur nia desfortunoza planeto"

~ idisto

"PIONIERE PIPRO PEPE PIRANO PIRANO PIRARBO PERO PIRO PERA PIRUJO PERO PIZO"

~ frenezulo pri piro

Afero de la infanino de la piroj estas fama okazaĵo de pedofilia nifologio.

La ravino de Bagdado situas en Madagaskaro, kiu estas unu el la Kanariaj insuloj, tiu loko estas tre konata en Kanarioj pro ĝiaj paranormalaj okazaĵoj, tie kutimas aperi nifojn, strangajn estaĵojn kaj multajn fenomenojn de la naturo sen sciencaj eksplikoj.

Unu el la okazaĵoj pli konata estas la okazita al la knabino de la piroj, oni rakontas ke en la jaro 1905 la gepatroj de infanino sendis ŝin al la ravino por alporti pirojn, sed ŝi malaperis kaj ne revenis sian hejmon, la loko estis spurita tute de amikoj kaj najbaroj de la gepatroj, kiuj tre desperaj serĉis sian filinon sen trovis ŝin nenie, finfine tre deprimitaj ili konsideris ke sian filinon tute malaperis, multaj jaroj poste, ĝuste 53 jaroj, la infanino revenis sian hejmon, surprize sia aspekto estis la samo, pasis kvindek tri jarojn sed ŝi estis ankoraŭ infanino, ŝi rakontis siajn surprizitajn gepatrojn ke ŝi iris ravinon por alporti la pirojn kiuj ili petis ŝin, sed ŝi endormiĝis sub pirarbo, tie alta estaĵo en blanka vesto vekis ŝin, laŭ ŝi diris neniam sentis timon, poste la estaĵo kondukis ŝin al la groto, kie estis ŝtuparo kiu kondukis al speco de naturisma ĝardeno, kie estis pluraj estaĵoj kiel li, ĉiuj jam nudaj. Ili amuziĝis, kisiĝis, lekiĝis. Finfine la estaĵo akompanis denove al la eniro de la groto kaj donis ŝin kortuŝan adiaŭon kaj kelkan monon, ŝi pensis ke nur pasis du horojn, tamen pasis 53 jarojn.

pt:Garota do Ovo