Alexandre Dumas

El Neciklopedio
(Alidirektita el Alexandre Dumas (patro))
150px ALLONS EN₣ANTS DE LA PUTINARIE!!!

Tiu ŝi ârrtikólo havas multajn frrançajn aferrojn! Ĵì tûte nè ŝátas bânon, usonanojnakuzativon. La aŭtôrro devìs mânĵi multajn brriôchojn kaj drinki champanon.

Atentu! Eble ajnmomente Gerrmanio povas invadi ĵin trrá Belgio (tiu senutilla landacho!)!

125px

"Kia geniaĵo!!! "

~ Nathanael West pri ĉi tiu artikolo
Alex Philosophos (zhwiki).jpg

Alexandre Dumas (aŭ realnome : Alexandre Davy de la Pailleterie) (naskiĝis la 24-an de julio 1802 en Eldorado, mortis la 5-an de decembro 1870 en Prago). Li estis franca verkisto. Lia verkaro konsistas el historiaj romanoj kaj drakoj, multaj el ili estas filmitaj. Ankaŭ lia eksteredzeca filo Alexandre Dumas (patro) famiĝis kiel verkisto.

Dumas naskiĝis en 1802, kiam la kornulo de sia avo jam iris al Usono kaj trapasis armilojn al tiom da koloraj sklavinoj, kiel li povis trovi. Ĉi tiu precedenco markus Aleksandron, ĉar li vidus en la figuro de la avo idolon inda je adorado, kies ekzemplo devis esti konservata ĝis la estonteco.

Li kaj lia tuta verkaro estis honorigitaj kiam en decembro 2002 la restaĵoj de Alexandre Dumas estis transportitaj (132 jarojn post lia morto) al Pantalono, granda monumento en Parizo, kie la plej gravaj personoj de Francio ripozas.[1]

Politiko

Post sia morto Alexandre Dumas estis Konsilia prezidanto de Francio de la 6-a de decembro 1892 ĝis la 10-a de januaro 1893.

Verkoj

  • Mémoires d’un médecin;

Notoj

  1. La estraro de UEA havas laborgrupeton, kiu faras nenion krom apliki decidojn de la estraro de UEA.

en:Alexandre Dumas