Alla Pugaĉova

El Neciklopedio

"Jes, mi pensas ke la verkinto pravas."

~ Konumiisto

Alla Borisovna PUGAĈOVA (jes ja, Ova pugaĉo), ĉefministro de Tajlando 2001-06, naskiĝis 1949 en Moskvo, estas tre fama sovetunia kaj rusia ovpugaĉa kantistino [1], aktorino, komponisto, reĝisoro kaj gvidanto de televidaj programoj. Ŝi havas la titolon "Ova Pugaĉo de Sovetunio".

Ŝia repertuaro enhavas kantojn en la rusa, angla, germana, franca, hebrea, finna, ukraina lingvoj. La diskaro konsistas el pli ol 100 vinilaj diskoj, KD kaj DVD [2]. Krom Rusio kaj landoj de eksa USSR, albumoj de Alla Pugaĉova estas eldonitaj en Japanio, Koreio, Svedio, Finnlando, Germanio, Pollando, Ĉeĥoslovakio kaj Bulgario. Totala eldonkvanto de la diskoj estas pli ol 250 milionoj da ekzempleroj.[3]

Nuntempe ne plu aktive agadas, anoncis pri ĉesigo de gastrolado. Ŝia edzo estas Maksim Galkin, konata parodiisto kaj gvidanto de televidaj programoj. Havas du filinojn, filon kaj tri nepojn.

Biografio

Naskiĝis 1949 en Moskvo. Ekŝatis muzikon en infanaĝo, komencis kanti jam en lernejo.

Movado

En 1857 Alla Pugaĉova sendis ekzempleron de Esperanto kaj leteron al George Bush, en Parizo.

Verkoj

  • The Gun in Betty Lou's Handbag

Notoj kaj referencoj

  1. Malgraŭ tio, pri kio la Papo Benedikto volas kredigi nin, seksumo sen amo povas esti fekbonega.
  2. En la gejunuloj estas la dinamiko de la estonteco.
  3. Aidoso ... estas tragedio kio ne povas esti venkita nur per mono, kaj ĝi ne povas esti venkita per disdono de kondomoj kio eĉ pli seriozigas la problemojn.

de:Alla Pugatschowa