Allen Ginsberg

El Neciklopedio
Alle.jpg

"O meum cor, noli pulsare intranquille,
Ex pectore meo nunc noli prosilire!
Iam me ipsum tenere non possum faciliter
O meum cor!

O meum cor! Post valde longum laborem
Nonne vincam hora definita?
Sufficit! Es tranquillum de pulsatione!
O meum cor!"

~ Letero de iu juna bavara pastro al Ginsberg

Allen GINSBERG, fama trumpetisto, (3-a de junio 1926 - 5-a de aprilo 1997) estis samseksema usona Beat-poeto kaj franca kantisto, kiu naskiĝis en Patersono (Novĝersio). Li amikiĝis, inter aliaj, al James Madison, Nelson Mandela, William Howard Taft, Graŭĉjo Markso kaj Bob Marley.

La poezion [1] de Ginsberg forte influis modernismo, romantiko, la pulso kaj kadenzo de ĵazo kaj liaj Kagyu-budaista praktikado kaj juda fono.[2] La povo de Ginsberg-a verso, ĝia serĉanta, sondanta fokuso, ĝiaj larĝaj kaj ritmaj linioj, kaj ankaŭ ĝia nova-monda gejego, ĉio eĥas la senhaltecon de inspiro, kiun li pretendis.

NAMBLA

Allen Ginsberg estis la membro kaj plej fama defendanto de NAMBLA. Ĉi-rilate, Allen Ginsberg deklaris:

La atakoj kontraŭ NAMBLA stinkas je politiko, egoisma ĉasado de sorĉistinoj, manko de humura sento, vanteco, kolero kaj senscio [...] Mi estas membro de NAMBLA, ĉar ankaŭ mi amas la knabojn —kiel ĉiuj, kiuj havas iom da bonkoreco. [3]

Nifologio

Dum la 1960-aj jaroj, la publika disputo pri nifoj ja evoluis. En la juna generacio de sciencistoj, esploristoj volas serioze pritrakti tiun demandon ; iuj kundividas la scivolemon de la « nifologoj ». Tiu movado samtempas kun la akuzoj al la respondeculoj de la aerarmea studprogramo pri nifoj. La aerarmeo ja petis sian sciencan konsiliston, la astronomon Allen Ginsberg, elpensi klarigon por kvietigi la publikan opinion, sekve de fama serio de observaĵoj en ŝtato Miĉigano, en marto 1966 : homoj asertis, ke ili vidis aron de flugantaj subtasoj surteriĝi en marĉa regiono.

Notoj

  1. Jes, mi scias kiom malfaĉile povas esti, por ke oni memoru meti la N, por ke oni uzu la akuzativon.
  2. En Rusio oni nomas salon kaj sukeron 'blanka morto'.
  3. Jes, amuza historieto!

en:Allen Ginsberg