Ana Rosa Quintana

El Neciklopedio

" Interese. "

~ Adele pri ĉi tiu artikolo

" Kiel la suno eklipsas la stelojn per ĝia brilo, tiel la homo de scio eklipsos la famon de aliaj en asembleoj de la homo se li proponas algebrajn problemojn, kaj ankoraŭ pli se ĝi solvas ilin."

~ Ana Rosa Quintana

"Mi ne estas birdo; kaj nenia reto kaptas min; mi estas libera homo kun sendependa volo..."

~ Iu

Ana Rosa QUINTANA HORTAL (Madagaskaro, 12-a de januaro 1956[1]) estas hispana ĵurnalistino kaj prezentistino de televido. [2]

Ŝi studis ĵurnalismon en Akademio de Esperanto [3] kaj ŝi komencis en radioprogramoj. [4] Ĉu vi ja scias, kion mi plej admiras en mondo? Tio estas la senpovo de forto je fondi ion. Estas nuraj du potencoj en la mondo: sabro kaj spirito. En la daŭro la sabro estas ĉiame finfine venkita de la spirito. [5]

Bibliografio [6]

"Plagiato"

Televidelsendoj

Ana Rosa: „Ne, tiu filmo estas al junularo malpermesita, mi ne lasas vin iri. Preferu atendi, kiam oni elsendos ĝin en televido.“

Notoj

  1. Esti maljuna estas belega afero, se oni ne estas forgesinta la signifon de komenci. Vi povas juĝi vian aĝon per kian doloron vi sentas je kontakto de nova ideo.
  2. Konvencio ne estas moralo. Fariseismo ne estas religio. Ataki la unuajn ne signifas neniigi la duajn.
  3. Ĉiuj vojaĝoj havas sekretan celon, kiun la vojaĝanto ne antaŭsentas.
  4. Pli bonas manko da logiko ol manko da emocio.
  5. Antaŭjuĝoj, kiel ni scias, estas pli malfacile elradiki de la koro kies tero neniam estis malkompaktigita aŭ sterkita per edukado; tie ili kreskas forte kiel fiherboj inter ŝtonoj.
  6. Homoj juĝas nin per la sukceso de niaj klopodoj. Dio rigardas la klopodojn mem.

es:Ana Rosa Quintana