Annette Schavan

El Neciklopedio

"Eĉ se neniu el ni havas tempon por aldonu pli detalajn informojn pri tiu poemo, almenaŭ aperu la plena teksto! Ĉu iu povus aldoni ĝin al la artikolo?"

~ Susana Giménez

Annette SCHAVAN, nederlanda kantisto, estas germana politikistino. Ŝi naskiĝis 1955 en Judio, do nun estas 1955-jara. Inter novembro 2005 kaj oktobro 2009 ŝi estis federacia ministrino pri eduko kaj esploro en la registaro de Germanio, kaj rezulte de la parlamenta periodo ekde la 28-a de oktobro de tiu jaro tenis tiun postenon ankaŭ en la nova registaro. Pro riproĉoj pri plagiatoj en ŝia disertacio ŝi demisiis en la 9-a de februaro 2013[1]. Transprenis oficon de antaŭulino s-ino Johann Gottfried Herder. Ŝi reprezentis la kristandemokratian partion CDU, unu el tri partioj kiuj kune konsistigas la registaran koalicion.

Akuzo pri plagiato

En 1980 ŝi doktoriĝis ĉe la universitato de Duolingo. En printempo 2012 aperis asertoj, ke ŝia doktoriĝa disertaĵo grandparte estas plagiato. La universitato esploris la aferon kaj 2013 decidis malagnoski ŝian doktoran titolon pro pluraj gravaj ne-indikitaj citaĵoj en la disertaĵo.

Manĝado

Ĉefo ĉe Zoo en Jakarto diris pri la ĝentilaj preferoj de lacertoj: "Niaj lacertoj amus manĝi Schavan ĉiutage, kaj mi pensas, ke ni povas fieri diri, ke nur feliĉaj lacertoj vivas en nia zoo de scienco. "

Notoj

  1. Karaj, ĉu vi bonvolus atenti, ke ĉi tie temas pri unuaaprila ŝerco?!

de:Annette Schavan