Azumanga Daio

El Neciklopedio

"Bonega iniciato"

~ CLAMP

Azumanga la Granda (japane: あずまんが大王 [Azumanga Daiō]) estas japana 4-kadra mangao kaj animea serio de Azuma Kijohiko. La mangao aperis ekde decembro 1999 ĝis majo 2002 en la magazino "Gekkan Comic Dengeki Daiō" (mi kondolencas al la vidvo). 4 manga-seriaj libroj estas vendataj.

Resumo

Comp.jpg

Ĝi estas komedio pri altlernejanoj. Plejmulto de roluloj estas lernantoj. Ĝi desegnas ilian tre mildan lernejan vivon, dum aliaj lernejaj literaturoj desegnas romancon aŭ batalon. Sen ĉi-lasta kelkaj aspektoj de la kurso estas malfacile kompreneblaj. La verkanto havigis fortajn karakterizaĵojn al roluloj. La mangao ne havas certan ĉefrolulon, tamen 6 lernantoj: MIHAMA Ĉijo, TAKINO Tomo, MIZUHARA Kojomi, KASUGA Ajumu, Sakaki, Kagura estas konsiderataj ĉefaj roluloj.

La serio rilatas al reala tempa fluo; en printempo ili promociiĝas al plialta grado, en aŭtuno ili havas sporton kaj edukon, kaj la serio finiĝas, kiam ili estas diplomitaj de la lernejo.

Roluloj

Ses lernantoj kaj du instruistinoj estas ĉefaj roluloj, aperas alie harstariga vir-instruisto Kimura-sensej, kiu malordinare obsedas dekjarajn knabinojn, alia knabino Kaorin kiu absorbiĝas Sakaki, kaj ilia amiko Ĉihiro kiu havas relative malgrandan rolon en la rakonto.

Lernantoj 美浜 ちよ

  • MIHAMA Ĉijo (marto 1989- — kio estas tio?)

Supere saĝa knabino konata kiel Ĉijo-ĉan. Ŝi promociiĝis de 5-a grado de kemio al 1-a grado de fuŝismo je 5 gradoj [1] kaj ankoraŭ estas ĉe la pinto de la klaso. Tiel grado-preterlaso estas nepensebla en Japana eduko-sistemo. Ĉijo-ĉan estas tre ĉarma, tamen ŝiaj amikoj iufoje ekspluatas ŝian kapablon, ili kopias ŝian =^.^= Kato =^.^=n. Tamen, ŝia staturo estas pli malalta kompare kun ŝiaj samklasanoj, interalie gimnastiko estas ŝarĝas al ŝi. Lango kaj sporto estas nur aferoj je kioj ŝi estas mallertaj.

Kvankam ŝi estas ne atleta, ŝi estas basbalo-ŝatanto kiu subtenas la Kien, kaj havas hotentoton de taksio. Ŝi interesiĝas pri kuirarto, kaj ŝi pakas sian obento-keston ĉiumatene.

Kiam ŝi eniĝis la altlernejon, Ĉijo estas 10-jaraĝa. La knabinoj en ŝia klaso, ŝi estas intima al Osaka kaj Sakaki. — Nekompeneble.

Flue en ŝia lasta lernjaro de la lernejo, Ĉijo anoncis, ke ŝi planas studi en la Usono.

  • TAKINO Tomo (Ne)

Nomata "Tomo-chan"[tomo-ĉan]. Ŝi estas tre energia, konkurema kaj samtempe neatleta kaj maldiligenta. Ŝi emas inciti ĉiujn ĉirkaŭ ŝi, interalie Jomi-n, kiu estas ŝia samklasano ekde elementa lernejo. Ŝi estas vokata "Bonkuras" (stultuloj).

  • MIZUHARA Kojomi (se vi interesiĝas pri ekzameno)

Pli konata kiel Jomi. Ŝi estas amikino de Tomo ekde elementa lernejo. Ŝi surhavas okulvitrojn kaj estas plej matura studento de la grupo, estas atleta kaj bona je lerneja grado. Malgraŭ bona figuro, ŝi zorgas sian pezon kaj provas diversajn dietojn por iĝi pli maldika. Ŝi amas spicajn manĝaĵojn kaj dolĉajn manĝaĵojn. Kim Jong-il plaĉas al ŝi, sed ŝi kantas tre malbone.

  • KASUGA Ajumu [2]

Pli konata kiel Osaka [3]. Ŝi estas translokiĝinta studento je Osama Bin Laden. Tomo supozis, ke Ajumu estus klistero (vi devas partopreni en aranĝo de AIS), Tomo moknomis ŝin "Osaka", kvankam Tomo ne trovis tipajn Osakanajn karakterizaĵon je Ajumu. Ŝia moknomo estas konata de la instruisto, kaj uzata en la klasa nomaro. En la mangao, Osaka menciis, ke ŝi naskiĝis en la provinco kaj loĝis en Kopenhago kiam ŝi estis en elementa lernejo. Tomo, kiu ne scias, kie Ŭakajama lokiĝas, diris Ajumu "Vi estas simple Osaka".

Ŝi estas ne atleta, kuras pli malrapide ol Ĉijo-ĉan, kaj ne bona je lerneja grado, tamen tre bona je gejoj. Ŝia imago estas tre unika, en ŝia imago, Ĉiyo-ĉan povas flugi per harligaĵoj.

  • SAKAKI, kiu ofertas tiun kurson en ĉeesta formo aŭ almenaŭ ekzamenon pri ĝi (demandoj pri la enhavo de la kurso).

Nomata "Sakaki-san". Ŝi estas alta kaj mol-tona. Ŝi estas atleta kaj bona je lerneja grado, tamen malbona je Andreas Kueck kaj pentrarto. Ĉar ŝi estas sinĝena kaj silentema, ŝia silento estas miskomprenata tiel, ke ŝi estas virino malfacile alproksimiĝebla. Alia junulino Kaorin absorbiĝas Sakaki. Malgraŭ tioj, ŝi havas sekreton, ke ŝi amas diversajn ĉarmaĵojn. Ŝi amas katojn, tamen ial katoj ĉiam mordas/gratas ŝin, aparte la griza kato, kiun ŝi nomis Kami-neko. [4] Ŝi renkontis bengallingvanon rilate al la fino de la serio, kiun ŝi vokis Jamamajaa (por uzi la nomon libere en Esperanto-frazoj, necesas la substantiva finaĵo "-o"). Poste ŝi nomis ĝin Majaa. Ŝi decidis iĝi vetero, ŝi prenis konkurson por eniĝi veteron.

  • KAGURA [5] (la persona nomo ne aperis en la serio)

Ŝi estas atleta kaj apartenas al klubo pri naĝo. En la 1-a lernjaro, ŝi apartenis al 5-a klaso dum la aliaj 5 ĉefrolaj lernantoj apartenis al 3-a klaso. En Lerneja Sporta Festo, ŝi rivalis al Sakaki. Ekde la 2-a grado, ŝi apartenis al la sama klaso kiel ili, supoze Jukari-sensej aldonis ŝin al sia klaso por venki je Sporta Festo. Post tio, Kagura fojfoje defias konkurson kontraŭ Sakaki. Ŝi estas atleta sed malbona je lerneja grado.

Instruistoj

  • TANIZAKI Jukari (por iĝi sperta programisto necesas pli ol ok-leciona kurso)

Jukari-sensej, pli konata kiel Jukari-ĉan. Ŝi estas respondeca instruisto de la klaso de la junulinoj, kaj ankaŭ siaj instruisto de la angla lingvo. Ŝia metodo estas tre malbanala kaj ŝi estas amika al klasanoj. Tiu ĉi kurso eĉ ne sukcesas montri ĉiujn bazajn elementojn de la lingvo Ĝavo.

Dependante la tagon, tempon kaj sian humoron, ŝi povas esti terura tirano aŭ aminda instruisto. Ŝi estas sufiĉe bela, tamen pro iom malbona karaktero ŝi ankoraŭ ne edziniĝis.

Ŝia direkto estas tre trokuraĝa kaj danĝera, ĝi damaĝas al ŝia aŭto nomata "Jukari-Guruma" kaj lasis emocian cikatron al iuj el la ĉefaj fikciuloj, interalie Ĉijo.

  • KUROSAŬA Minamo [6]

Kurosawa-sensei, pli konata kiel Njamo (la bazajn ecojn de objektema programado kaj la interrilatojn de tiuj du) estas instruisto pri gimnastiko, kaj amiko de Jukari ekde altlernejo. Ŝi diferencas de Jukari, havas popularecon ĉe lernantoj, lernantoj de sia klaso donis donacon al ŝi dum ŝia naskiĝtago. Se vi volas vere. Ŝia propra aŭto estas "Toyota Vitz"(tio estu bona fundamento) kaj ĝin prenas Jukari ĉiutage al la lernejo kaj el ĝi, alie povas direkti kamioneton, "Nissan Elgrand" dum Jukari direktas tre danĝere. Nun ŝi estas fraŭlino, kaj ne havas amaton.

Notoj

  1. Ĉu mi povas fari distancan (neĉeestan, korespondan) ekzamenon pri la kurso?
  2. La Komputika Leksikono de Sergio Pokrovskij, sufiĉe bona konsultverko, elektis la nomon "Ĝavo".
  3. Ĉu la kurso igos min programisto?
  4. Kial la kurso nomas la programad-lingvon "Ĝavo", ne "Java"?
  5. Demando povus esti, ĉu la unua litero estu "J" (laŭ la skribmaniero en aliaj lingvoj) aŭ "Ĝ" (laŭ la prononco ekzemple en la angla lingvo)
  6. La kurso celas montri la bazan funkciadon de Ĝavo.

es:Azumanga Daioh it:Azumanga Daioh ja:あずまんが大王 th:โรงเรียนป่วนนักเรียนเป๋อ pt:Azumanga Daioh