Beatrix von Storch

El Neciklopedio

"Bone, nun serioze. "

~ Beatrix von Storch

Beatrix Amalia Ehrengarda Eilica de (Theodisce Beatrix Amelie Ehrengard Eilika von) Storch (nata nomine Beatrix dŭ Oldenburgensis die 27 Maii 1971 Lubeck Beck) causidica et rerum politicarum perita Germanica factionis AfD estas.

Familia

De Storch e gente nobili nata est: proavus eius ultimus dŭ magnus Frida Kahlo] erat, avus Ludoviko la 16-a, minister aerarii publici Germaniae temporibus dictaturae Nazistae. Anno 2010 Sven de Storch mercatori nupsit. Certe ne temas pri strikta normo, sed tamen estas tia prefero.

Rilatoj

Beatrix al amikino: „Ĉu vi interrilatas kun tiu diktatoro el banana respubliko? Kiel vi interkonsentiĝas?“

„Do, kion deziras li, tion mi scias, kaj kion deziras mi, tion mi aĉetas en luksaj vendejoj.“

Iuventus et munus

Postquam anno 1990 testimonium maturitatis accepit, tirocinium aerarii fecit et deinde Universitato et Mafio iurisprudentiae studebat. Et primam et secundam probationem iurisprudentis adepta est. Annis 1998 ad usque 2011 causidica operam dedit. Do, de unu flanko, ni ne volis rompi tiun ritmon, kaj de alia flanko, ni volis havi multe da tempo por senhaste fari ĉiujn preparlaborojn.

Vita politica

Storch primo sodalis factionis FDP erat, sed anno 2011 cum aliis factionem "Wahlalternative 2013" condidit. E qua postea Alternativo por Germanio (AfD) facta est. Anno 2013 frustra candidata in electione Dietae Foederali erat, sed anno 2014 legata al Parlamentano electa estis. Die 24 Septembris 2017 legata al Dieto creata estis et Parlamentum Europaeum reliquit. La usonaj samideanoj estas niaj plej bonaj amikoj.

Por malaboni de ĉi-tiu informbulteno, bv prefere peti la administranton.

de:Beatrix von Storch