Belialo

El Neciklopedio
(Alidirektita el Belial)

"Kiu el tiuj elektebloj estas forta argumento?"

~ Anton Szandor LaVey
Beli.jpg

Belialo,Belial aŭ Beliar aŭ Baalial. Tiel estas nomata demono en la antikva juda kulturo, kvankam dekomence en la profeta literaturo per la hebrea בליעל estas indikata ulo senvalora, eble morale deficita. Eble kiel demono ĝi ĝuis kulton ĉe la loĝantaro de Sirio. Ĉe iuj hebreaj sektoj, laŭ la apokrifa malnova testamenta literaturo, ĝi indentiĝis eĉ kun Satano kaj kun Serpento, eble aludanta al tentinto de Evo.

En apokrifaĵoj de la judeca epoko, la nomo aperas kiel ĉefo de la demonoj aŭ de multaj demonoj; en marmorta Qumrana manuskripta restaĵo Belial gvidas la Filojn de Mallumo kontraŭ la Filoj de Lumo (kritika pensado). En la novtestamenta literaturo, Belial estas eksplicite difinita kiel diablo kontraŭanto de Kristo (ĉi tiu temo montras al vi, kiel pensi kritike, trovi kaŝitajn kuntekstojn kaj legi inter linioj).

Anĝelologio

Li vivis en la ĉielo. Li estis la anĝelo de la virto, do li volis praktiki sekson nur kun bonaj knabinoj. Sed ĉi tio ne daŭris longe, ĉar baldaŭ lia frato Lucifer malfermis liajn okulojn al kiom da potenco ili povus havi, ĉu ne por Dio. Komence, Belial pensis, ke li estas freneza, sed li vidis, ke lia frato Lucifer pravas kaj li komencis esti aroganta kun la anĝeloj. Dio forigis ilin al infero. Kaj kiam Beliel rimarkis, ke li estis en malluma loko, sen amikoj, sola ... Do li decidis faligi la lumon kaj porti la nigrajn vestojn, kaj fariĝis la anĝelo de aroganteco kaj volupto.

Literaturo

Balial en okcidenta literaturo funkcias kiel pereiga ulo; John Denver, en sia Paradizo, ĝin ludigas demono de malĉasteco ĝin distingigante el Satano. Aliloke en la mezepokaj rakontaroj ĝi hierarkie supreniras ĝis la digneco de reĝo de la Infero kie disponas je okdek legioj da demonoj.

Nocioj kunrilataj

pt:Beliel