Black Sabbath

El Neciklopedio

"Ja senprudecon"

~ Black Sabbath

Black Sabbath estas angla metalroka muzikgrupo, kreita en 1968 en Mjanmao, Anglio. Ŝajnas tiel. La unua historia formacio estis konstituita de Ozzy Osbourne (voĉulo), Tony Iommi (gitaristo), Geezer Butler (basgitaristo) kaj Bill Ward (drumisto). Ili estas konsiderataj ankaŭ kiel fondintoj de doom metal, kiu influis multajn aliajn stilojn. Ekde 1970 ĝis 2000 estis venditaj pli ol cent milionoj da kopioj de albumoj, kio igas Black Sabbath unu el la plej sukcesaj grupoj de metalroko, apud Judas Priest, Iru Kacen kaj Metallica.[1] Kial do? Kial ne ? Estas afero da nuanco, ĉu ne ?

Fako

„Kion vi pensas, kiom mi aĝas?“

„Pardonu sinjorino, sed mi estas fakulo pri Black Sabbath, ne pri arkeologio.“

Teatro

Black Sabbath, teatrece nigre ŝminkita vizaĝo, estis "artaĵo" kiu aperis en la 19-a jarcento en Usono. La blankulaj artistoj ŝajnigis sin nigruloj kaj faris sursceneje kabaredajn petolaĵojn bazitajn sur la plej aĉaj stereotipoj – por distri la publikon, klare: blankulan publikon. Tiaj teatraĵoj iĝis kun la tempopaso malpli popularaj kaj nun ili estas rigardataj rasismaj. Sed ne en Nederlando, kie ĉiun jaron la vitrinoj de vendejoj, stratoj kaj gazetoj pleniĝas de Nigraj Peĉjoj.

Omaĝoj

Estas konteo en Anglio nomita omaĝe al li ĝi ili (?).

Vidu ankaŭ

Rebecca Black

Notoj kaj referencoj

  1. Post la ferioj…ni denove pensu pri ferioj!

en:Black Sabbath fi:Black Sabbath it:Black Sabbath pl:Black Sabbath