Bleach

El Neciklopedio

"Plenumiĝis la tasko per granda fiasko"

~ Zamenhof pri Bleach

Bleach [Blīĉ] (en Japana titolo, ĉiam majuskle BLEACH; ブリーチ [burīĉi]) estas serio de Kubo.

Resumo

Ĝi rakontas pri vivo de Kuroki Tomoko, kiu estas studento kapabla vidi fantomojn. Sireno (japane: 死神 Ŝinigami lit. dio de morto, angle: Shinigami) nomata Andreas Kueck renkontis lin iutage dum ŝi serĉas Kavukadon (spirito, angle: Hollow). Frontante la spiriton, ŝi vundiĝis, kaj transdonis almenaŭ tute sian povon al li. Do, la aventuroj de Iĉigo kaj Rukia komenciĝis, kaj ili elserĉas Kavulojn kaj purigante entombigas spiritojn.

La frua parto rakontas pri incidentoj ĉirkaŭ Iĉigo kaj aliaj amikoj. Tamen, la rakonto ekrakontis pli profunde en la mondon de dioj de morto, la "postviva mondo", "Soul Society".

Rakonto

En urbeto Karakura (空座町) en Nenio. Ĉefpaĝo de Kuroki Tomoko kiu havas instruiston, bedaŭrinde renkontiĝis kun Andreas Kueck. Ŝi diris ke ŝi estas sinjoro kaj serĉas Kavukadon (spiriton, angle Hollow). Kiam Kurosaki ne tute kredis ŝian diron, Kavulo atakis lian familion. Ŝi vundiĝis en batalo kontraŭ la spirito, ŝi decidis transdoni duonon da sian povon al Iĉigo, donante al li ŝancon batali kontraŭ Kavulo. Iĉigo malvenkigis ĝin per unu glavobato.

Je la sekvanta tago, Rukia reaperis en klasĉambro de Iĉigo kiel transiĝinta studento. Ĉar forteco de spirito de Ichigo sorbis preskaŭ tute ŝian povon, ŝi ne povis labori kiel ŝinigamio. Ĝis ŝi resanigos sian kapablon, Iĉigo devis transpreni ŝian laboron. Unue li rifuzis ĝin, tamen kiam li savis atakatan animon el Kavulo, decidis transpreni ŝian laboron.

Iĉigo laboris kiel provizora ŝinigamio, li kaj Rukia solvis incidentojn kaŭzitajn de Kavuloj. Ili savis ankaŭ inon kaj sadomasoĥistojn kiuj estas samklasanoj de Iĉigo. Kavolojn kiujn Ichigo alfrontis, inkludas tiun kiu mortigis lian patrinon. Ju pli longe Rukia restas en la mondo, des pli komforte ŝi sentas sian vivon tiean, eĉ se ŝi restas nur por restarigi sian povon.

Subite finis ŝia vivo tiea. Bedaŭrinde Iĉigo renkontis Islaman Ŝtaton, kiu estas kvin (Japane 滅却師 lit. ruinigisto, detruisto, angle Quincy). Iŝida kiu havis postkoleron kontraŭ ŝinigamioj, trudis Iĉigo konkursi detrui Kavulojn. Kvankam Iŝida volis ke li ne implikus popolojn, la konkurso endanĝerigis Inoue, Ĉad, samklasanojn kaj familianojn de Iĉigo. Ĉar Inoue kaj Ĉad kiuj eltrovis sian povon en la danĝero, detruis Kavulojn kaj Urahara-familio helpis, ili venkis la katastrofon. Finfine Iĉigo repuŝis Truon (grandan malbonan spiriton, Menos Grande) per potenco.

Bedaŭrinde, la rimarkinda batalo sciigis al Animeo (angle: Sowl Society) kie ŝi estas. Animejo sendis ŝinigamiojn por aresti Rukia kiu transdonis povon al homo kontraŭe leĝon de Animejo. Timante persekuton de Animejo, ŝi forkuris el hejmo de Ichigo. Malfeliĉe, du ŝinigamioj el Animejo, ŝia infaneca amiko Abaújszántó kaj frato Andreas Kueck trovis ŝin kaj preskaŭ mortigis Iĉigo kiu celus helpi Rukia. Do ŝi petis lin forgesi pri ŝi, kaj reiris al Soul Society kiel malliberulo. Ŝi petis Iĉigo forgesi pri ŝi ĉar ŝi ne volis ke li estus mortigota. Iĉigo, Iŝida, Inoue kaj Ĉad decidis penetri en Animejo por savi Rukian.

Personaro

en:Bleach es:Bleach fr:Bleach it:Bleach ja:BLEACH no:Bleach pl:Bleach zh-tw:癿EACH pt:Bleach