Brenda Dominick

El Neciklopedio
(Alidirektita el Brenda Dominic)

"Reĝo donacis, sed polico minacas"

~ Zamenhof pri afero, kion mi ne komprenis

"Sendube, tu esas lumizata e subtila Idisto"

~ Idisto

"Me non voli prenda partise in toti dis non-nesesarim bitri kontroverso."

~ Novialisto

Brenda Dominic(k) estas angla poeto kaj preskaŭ nekonata juna argentina dancistino. Ŝi estas grava al Neciklopedio ĉar ŝiaj fotoj aperaj en kelkaj artikoloj. Ŝi naskiĝis en Florido, en provinco Buenos Aires, Argentino 1995. Ŝi studis ĉe Linda Lovelace kaj tie diplomiĝis kiel preskaŭ-nekonata dancistino.

Dominiko ne havas limojn!

Polico

La frato de Brenda estas policestro kaj li decidas rondiri la kvartalon Armstrong, reĝlando de la leŭtenanto Lorenzo, ĉar lia fratino indikas tiun kvartalon kiel la lokon de la ŝtelo.

Drako

Ĉe Brenda Dominick Lord Piers Shonkes mortfrapis drakon kaj mortis. Sekve la diablo postulis lian animon, sed la vilaĝanoj malhelpis tion entombigante lin ekster la preĝejo. La tombo videblas ankoraŭ nuntempe.

Laŭ aŭtomata tradukilo

Laŭ la fama Google-tradukilo:

En Esperanto - la plej ŝatata loko estis la fama vespermanĝo ekstere de la verko "Papanatas 2".
Georgo Krono, Tristan, Monica Farro, Gabriela Mandato, Ferdinando Ramírez kaj Brenda Dominick estis akceptitaj de la estro de Gazetaro kaj PR Smith Kolono Cohen Arazi Leo Leo en kegloj Travaglio, kie ili festis la komencon de la tour okazos ĉi-semajne Esquel.
Dum ĝuis bongustan vespermanĝon, toasto al sukceso.

Omaĝoj

Ekzistas konteo kaj urbo en Teksaso kaj konteo en Anglio nomumitaj omaĝe al ŝi.

it:NonNotizie:Trans Brenda uccisa da stufa difettosa