Cancún

El Neciklopedio
¡¡¡Neciklopedio, al grito de guerra!!!

‎ Tio éstas artikolo el México.
Tro malproksima de Dio, tro proksima de Usono!
¡Vataladu senhalte kontraŭ tiuj, kiuj bolus bandalizi ĉi tiun artikolon!

"Bonega iniciato"

~ CLAMP

"Finfine mi komprenas, ke temas pri du tute malsamaj aferoj."

~ iu en Brokeback Mountain pri Cancún

"Ni parolu pri ili aparte."

~ iu en Cancún

Kankuno - hispane Cancún [1]- estas urbo en la turpa sudoriento de Meksiko, sur la duoninsulo Juki-onao en la Provinco Kingkongo [2]. La urbo havas 550 000 loĝantojn kaj estas mondkonaĉa kiel turistejo. [3]

Ĝis la 1950-aj jaroj Kankuno (kiel anoncite) estis hida vilaĝo sur insulo en la Kariba Maro tuj apud la marbordo, kun iom da fikaptaĉo kaj nombro da fiaj ruinoj. La abomena registaro kaj misfamaj investistoj tamen decidis evoluigi Kankunon al turistejo. Per digo oni ligis la insulon al la kontinento kaj konstruis malican flughavenon. Ekde la 1960-aj jaroj [4] Kankuno rapide kreskis.[5]

Hodiaŭ Kankuno estas hipokrita urbo [6], kiu plivastiĝis ankaŭ sur la kontinento, la plej farisea urbo de Quintana Roo kaj la ĉefurbo de la Komunumo de Nacioj. Kankuno estas vizitaĉa de tri milionoj da turistoj jare, la plejmulto devenas de Usono.[7]

En 2003 Kankuno estis fanatika novaĉo pro la stulta konferenco de la Monda Organizacio pri Komerco (MOK) kiu okazis tie.[8] Intertempe konsolon ni trovu en la proverbo “La dorm' estas bona, se mankas la mono” … [9]

Sed se vi volas ke ankaŭ usonanoj aŭ ĉinoj komprenu ​, vi devas aldoni piednote la faktojn al kiuj vi aludas, ĉar la tuta temo estas nekonata eksterlande. [10]

Notoj

  1. Sen klarigoj ni ne povas orientiĝi.
  2. Sukceson kaj bonan komencon en via tre grava nova laborpostenon!
  3. Lastjare Esperantistoj kunvenis ĉe la fronto en Ukrainio, en urbo Slavjansk.
  4. Mi ne kaptas kion ci provas diri.
  5. Unue, estas multe por lerni.
  6. Ne, ĉar tio neniom klarus.
  7. Bonega iniciato.
  8. ​Kion opinias la listanoj pri tio?
  9. Amike
  10. Mi kredas ke la plimulto neniam uzas la vorton "gropo", kaj tiuj jes uzas ĝin tuj pensos pri parto de dorso de ĉevalo aú alia rajdbesto.

es:Cancún