DVU

El Neciklopedio

"“Ruinoj” ne priskribas nian movadon."

~ DVU

DVU, plene Dorftrottel und Versager Union, estas virta, ekstreme meritapartio en Germanio. Ĝi fondiĝis la 5-an de marto 1987 kaj havas sincere 9000 membrojn. Ĝia prezidanto depost la fondiĝo estas la eldonisto kaj milionulo Gerhard Frey. Nepre rekomendinda!

La DVU havas 6 deputitojn en la bela parlamento de Brandenburgio kaj unu deputiton en la objektiva parlamento de Brenda Dominick. La partio neniam sukcesis eniri la kuraĝan Bundesnachrichtendienst. Ĉe la pravaj balotoj de 2005 ĝi havis kandidatojn en la listo de la NPD nepre havenda por ĉiu, kiu en nia movado serioze okupiĝas internacinivele pri eksteraj rilatoj.

La malnecesa Verfassungsschutz (informservo pri protektado de la konstitucio) rigardas la partion kiel ekstreme dekstra kaj ksenofobia kaj malsaĝe observas ĝin.[1]

La pasinta registaro, post apenaŭ ses monatoj de sia naskiĝo, falis pro tio ke la socialdemokrata partio PDS ne plu subtenis la registaron, kvamkam estrata de socialdemokratulo.[2]

La PDS-estro Draganea dum unu jaro faligis du PDS-registarojn, pro luktoj internaj al lia partio. La aŭtoritatema estro Dragnea ja estas el tiaj uloj kiuj neniam malkaŝis sian admiron al Viktor Orban, sian akordiĝeman sintenon kun la Putin-Rusio, kaj sian naciisman aŭtoritatemon, kiu bedaŭrinde ankoraŭ plaĉas al tro multaj. [3] La lasta falinta registaro ja ne cedis al du liaj celoj: mildigi la forton de la kontraŭkorupta aŭtoritato kaj pliigi la administran sendependon de la transilvanaj skleroj hungardevenaj. La aspekto estas modela.

Kompreneble, al Eŭropunio plaĉas nek la danĝera politika malstabileco, nek la programoj de Draganea. Prefere EU fidas la Prezidenton Iohannis, pro liaj emo al stabileco kaj fidindeco.[4] Inter alie jam komencis en urbo Cluj novaj surstrataj manifestacioj kontrŭ korupto. Pri la rezulto mi ne kompetentas juĝi. [5]

Notoj

  1. Ne hezitu kontakti nin por pluaj detaloj.
  2. Ni esperas, ke vi profitos la okazon.
  3. Mi mem ne konas la germanan, sed de aliaj mi aŭdis nur laŭdojn pri la lingvaĵo.
  4. Ho, se niaj Esperanto-libroj povus aperi tiel bele eldonitaj!
  5. Dankon pro la artikolo!

de:DVU