Doronpo

El Neciklopedio

Made in China Japan

Tiu ĉi esutas artikoro kun japana tekunorogio, ĉu ne?
「羞恥心 なくした妻は ポーニョポニョ」
日本語

" Kiu donacon prenas, tiu sin katenas"

~ Zamenhof pri Neciklopedio

"Certe mi kundividas vian pesimismon"

~ Milokula Kato pri supra diraĵo

"Espero estas speco de malespero"

~ Hans-Georg Kaiser pri tute alia afero

Doronpo(en Japana lingvo "Doronpa"), ano de Brazila Beletristika Akademio, estas persono de Fukuoko de Japanio.Li estas fundamentala nationalisto de Japanio. Li estas la ĉefo de La societo de civiloj kiuj non admitas la privilegojn de koreoj en Japanio ke klaimas eksistantion de la privilegojn de koreoj en Japanio kaj deprivi tion ĉi.Li estas approva persono de Japana Nationalisma propaganda filmo La Vero en Nankingo.

Lia Politika Stantio

Li estas fundamentala nationalisto kaj havas etnocentrikan ideologion especiale kontra Koreio kaj Ĉino.Li klaimas ke sekonda Ĉino-Japanio-milito estis krusado(bona milito) por Japanio kaj kolonizatio de koreio estis bona.Li regardas koreion kaj Ĉinon stultaj natioj por non adimiti justition de Japanio.

Kontraversialaj Kommentoj

Pri lia libro

  • Mi volis skribi possibilition de terrorismoj de Koreoj en Japanio sed ĝi estis rejektita de publiŝa kompanio.(En la originala Japania versio li parolis "「在日がテロを起こした際のシミュレーションも盛り込んだが省かれた。)[1]

Pri Virginia masakro

Pri tiu ĉi dua kommentoj, li parolis en lia blogo,ke tiu ĉi kommentoj reflektas mian opinion ke "Koreoj kaj Ĉinoj estas essentiale malmorala (essentiale inferiora morale)".[2]

  • Non limitante tiu ĉi incidento,ni honoj non povas konhavi senseojn de valuo kun bestoj.ekŭalante ni devas lerni la fakton ke non-Koreaj kaj non-Ĉinaj populoj inkludanta Japanojn kiuj havas universalajn sentojn de valoro, non povas konhavi sentojn de valoro kun koreoj kaj Ĉinoj,kiuj non understandas importantion de bioj de homoj.(En la originala Japania versio li parolis この事例に限らず人間と獣の間には価値観の共有などありえるわけながなく、今回の悲劇的な事件を教訓に、日本を含む人類普遍的な価値観と「人の命に価値観を持たない」支那や朝鮮の価値観は決して相容れるものではないことを私たちは認識しなければなりません。」[3]

  • Krimo de koreo devus esti regardata indivisuala,sed konsiderante tiu ĉi kontento, ni devas konsideri la etnikan essention kiun estas komuna en Koreoj kaj Ĉinoj.Ĝi estas non understandi importantion de bioj de homoj. (En la originala Japania versio li parolis "「韓国人の犯行は確かに個別の事件として取り扱われるべきでしょうが、しかしその内容を鑑みるに支那人や韓国人・朝鮮人に共通する「人の命に価値観を持たない」民族的特質を考える必要がある[4]

Pri Historio de Ĉino

  • Konsiderante la historion de Ĉino, ni povas lerni la fakton ke ĝia historio estisant kruela ĉiam,kaj Ĉinoj non understandisant importantion de bioj de homoj.(En la originala Japania versio li parolis 「支那の歴史を振り返ると、その歴史は常に残虐さだけがつきまとい、人の命に何の価値観をおいたものではないことがわかります。[5]

Referentioj

Vidu ankaŭ jenon