Edgar Cayce

El Neciklopedio
Post.jpg

"¡¡Ya güeeeeyy!! ¡¡pinche pendejo güeeeeeyyy yaaa!!!"

~ Miguel de Cervantes pri Édgar

Edgar Cayce (18771945) slovaka esperantisto esas kognita komo "Le profeto dormanta" kae "le granda mystika kae psykhika plu importanta in Usono". Li essevis inducita al un stato transa, kae respondevis al question super unu individual'. Ista informationo essevis appellata 'Readings'(lekturoj). In le principio le lecturoj narravis super le sanitato physika de individual'. Poste, etiam referevis al "vitoj passataj", "koncilio negotia", "interpretationo de sonio", kae "sanitato mentala aŭ spirituala". Le ARE (Associationo pro Recerco kae Iluminationo) esas associationo quiu actualmente kustodias totajn lecturojn. Edgar Cayce morivis, in 3 januario 1945 in Virginio.

Komenco

Kiam li estis bebo, lia patrino tuj banos lin, sed Édgar preskaŭ sufokis en la tubo, kio kaŭzis ke li fariĝis hidrofoba (akvotimanto, bonalingve). Unu tagon tiu mensa idioto Edgar iris al la rivero kun lia kuzo Ferdinando. Ferdinando transiras la riveron uzante du ŝtipojn metitaj strategie, kaj kiam Edgar provis transiri ĝin, li falis kiel porko en la riveron. Tiel Cayce ne plu baniĝis en la vivo.

Famiĝo

Cayce fariĝis videon por YouTube kaj famiĝis pro tio, ĉefe ĉar neniu povis senti lian odoron. Post kiam la video estis iom da tempo en la jutubo ĝin vidis la duono de la mondo. Lia famo estas tia, ke eĉ en la gazetoj de Esperantujo estis novaĵoj pri li, li eĉ venas sur televidon. Surbaze de minacoj, li amasigis fortunon, kiun li planas uzi en la venontaj elektoj.

Morto

Cayce volis esti imperiestro, bedaŭrinde, li mortis antaŭ tio.

es:Édgar