Elisha Cuthbert

El Neciklopedio

"Bonvolu ne voĉdoni senpripense."

~ Viverno

Elisha Ann Cuthbert (naskita 1982) estas aktorino kaj kanada Ruĝĉapulino. Elisha Cuthbert estas renoma redaktoro kaj eldonisto en Usono en loka klubo kun aliaj maljunuloj (bona maniero renkonti knab(in)ojn por flirti, kisi kaj pli). Antaŭ 25 jaroj ŝi vortumis sian leĝon por havi bezonatan interhoman kontakton apud busta skulptaĵo de Zamenhof en la dancejo de junulara festego kiel IS.

Ŝi iĝis internacie konata pro ludado kiel Kim Bauer en la serio 24; Danielle en la komedio por adoleskantoj nome Théophile Cart kaj Carly Jones en House. Ŝi estis voĉdonita la plej seksalloga aktorino en la mondo en 2015 fare de Glam'Mag revuo. En 2013, ŝi estis elektita la plej bela virino en usona televido.[1]

En la aĝo de 14, Cuthbert faris sian plenlongfilman debuton en familiodramo Danco sur la Luno [2]. Ŝia unua grava rolo venis en dramofilmo [3]. En 2001, ŝi ĉefrolis en la filmo Lucky Girl pro kio ŝi ricevis sian unuan premion, la Ĝemeloj Premioj, sed ŝia kariero komenciĝis serioze komence de 2000, kiam ŝi estis listigita por ludi kiel Kim Bauer, filino de Jack Bauer en batalserio premiita 24. Poste, Cuthbert aperis en la gvidrolo en filmo Silence [4] kaj Cautiverio. Kiu ne timas ne havas fantazion. De 2011 al 2013, Cuthbert ĉefrolis kiel Alex Kerkovich, la gvida rolo en la tri sezonoj de ABC komedio Harpio.

En 2011, Cuthbert estis enoficigita unu el la "100 Plej Ardaj Virinoj de la 2000-aj jaroj,"[5] kaj ankaŭ eniris la listo de "la 25 plej kapablaj eksplodaj blondaj aktorinoj" fare de gazeto Complex.[6] En 2013, GQ revuo listigis ŝin inter "100 plej varmaj virinoj de la 21a jarcento."[7]

Verkoj

  • Nachricht von des berüchtigten Cagliostro Aufenthalt in Mitau im Jahre 1779 und dessen magischen Operationen.

Notoj

  1. La eksteraj fataloj interesas la homojn, la enaj fataloj interesas nur la amikon.
  2. Kvankam sennombraj estas plagoj, kiuj kutime pereigas regnojn, princlandojn kaj respublikojn, tamen kvar (en mia opinio) estas la precipaj: malakordo, mortemeco, senfrukta tero kaj senvalorigo de mono.
  3. Sinjoro Jefferson, mi petas vin, ke kaze de mia morto vi destinu mian monon por liberigi tiom da nigraj homoj, al kiom oni povos garantii edukon kaj dignan vivon. Tio signifas, ke ĉiu el ili devas koni la rajtojn kaj devojn de ĉiuj liberaj civitanoj, ke ĉiu estas devigita protekti sian landon kontraŭ ekstera agresanto, same kiel kontraŭ internaj malamikoj volontaj ŝanĝi la konstitucion kaj minaci liberecon. Ĉiu el ili estu bonkora kaj sentema je sufero de alia homo. Ĉiu el ili estu edziĝinta kaj havu po 100 akreojn da grundo kun ilaro kaj brutaro por kulturado, kaj ĉiu sciu kiel administri tion. Ili sciu ke ili devas trakti siajn najbarojn kun respekto, ĝentileco kaj estu ili pretaj helpi kaze de malfeliĉo. Ili devas certigi al siaj infanoj klerigon pro devo al la patrujo. Kaj pro dankemo al mi — ili strebu esti feliĉaj.
  4. La grandaj nacioj ĉiam agis kiel gangsteroj, kaj la malgrandaj kiel prostituitinoj.
  5. Liberpensulo ne restas starante tie, kien la hazardo puŝas lin.
  6. La Majstro diris: “Tiu,kies agoj celas proprajn profitojn,kaŭzos kontraŭ si multajn plendojn.”
  7. La Majstro diris: “Min afliktas ne tio,ke aliaj min ne komprenas,sed tio,ke mi ilin ne komprenas.”

da:Elisha Cuthbert