Ellen Page

El Neciklopedio
Elle, a Filipina model.jpg

"Ĉu serioza organizaĵo?"

~ antaŭludanto

"Vere multaj demandoj kirliĝas en mia kapo."

~ diskalkululo

Helena Philpotts-Page, ano de Brazila Beletristika Akademio, kanada diino de lesbanismo, (Angle: Ellen Page, nata Haloŭinoe in Nov-Zelando die 21 Februarii 1987) estas actrix Canadiensis. Prolata estas ad titulum "optimae actricis" personae Iunonis gratia quam in pellicula Juno (mi ege timas) egit. Halifaxiae educata estis.

Vivo

Naskita kaj mamnutrita en Halifax, Kanado, havante tedan infanaĝon kiel iu alia knabineto en la kanadaj pradejoj, precipe ĉar ŝia patro Jimmy Page estas de la fama bando Page Against the Machine kaj neniam povas ĉesti plene hejme.

Ŝi komencis "labori" ĉe kamionhaltejoj nur por amuzo. Tie certa sinjoro el Hollywood pensis, ke ŝi estas ĉirkaŭ ok (kiam ŝi estis fakte ĉirkaŭ 20), logis ŝin al ŝia aŭto per frandaĵo, forrabis ŝin, kaj post tio Ellen Page disvolvis gravan kazon de Stokholmo-Sindromo .

Kiel aktorino de Hollywood, ŝi estas konata pro ŝia polemika rolo kiel graveda adoleskanto en la kontraŭ-juda komedio-filmo Juno (en: "Jew, No! "). La sukceso estis tiom, ke daŭrigo estis liberigita (eĉ se produktita antaŭ jaroj).

Ŝi fariĝis lesba. Post lasi la ŝrankon, kiel ĉiu gejo, kiu ĵus eliris la ŝrankon, Ellen Page fariĝis nesuportebla figuro, kiu vojaĝas la mondon por protekti la gejismon, kiu estas doktrino, kiu diras, ke gejo rajtas bugrumi, kie ili volas.

Pelliculae selectae

Anno Pellicula Persona
2005 Harpio (Iuj asertas, ke Esperanto estas religio, aliaj, sekto) Hayley Stark
2006 X Catharina "Kitty" Pryde
2007 Juno (Tio estas tre grava afero por la bono de Esperanto en Afriko) Iuno MacGuff
2008 Smart People ( Absoluta fantaziaĵo, kiu ĝin inventis?) Vanessa Wetherhold
2010 Incesto Ariadne

pt:Ellen Page