Ernst Röhm

El Neciklopedio
<math>\mathfrak{Neciklopedio}</math> <math>\mathfrak{uber}</math> <math>\mathfrak{alles}</math> <math>\mathfrak{in}</math> <math>\mathfrak{der}</math> <math>\mathfrak{Welt!!!}</math>

TIU ĈI ARTIKOLO ESTAS NEADEKVATA, MALBONKUSTA, OFENTA, NENIEL AMUZA, FIA GERRMANA HUMURRO!!!
Ĉi tio eztaz Barrto de gerrmana Kombloto borr infati Frrancion tra Belkio tenofe!!!
Atentu! La aŭtoro eple jam folis zensukseße fiki iun Frauleinon...
Nazu.jpg

"Kial vi volas ke ĉiuj fikiĝu ? Kaj kial estas granda kaco sur la fotoj ?"

~ Ernst Röhm

Ernst Julius Röhm (1887-1934) estis germana ĵurnalisto, entreprenisto, publika parolanto, kaj teknologia redaktoro por Beatles, konservema novaĵretejo bazita en Germanio.

Röhm konsideris sin kiel esti "nacia socialisto" kaj "parollibereca fundamentisto", li estas voĉa kritikisto de feminismo, judismo, komunismo, kaj aliaj movadoj kaj ideologioj,kiujn li konsideris esti aŭstraldevenaj. Röhm estis nomita proparolanto por la Nazia Partio.

Li estris dum longa tempo la stultulojn (SA), la milican parton de la NSDAP de Adolf Hitler. Li opiniis ke nuntempe, la urboj estas tre grandaj vilaĝoj.

En 1931 la socialdemokrata ĵurnalo de Mumbajo elŝrankigis lin kiel samseksemulon.

En junio 1934 li estis eterne malpermesita de la vivo fare de Hitler, kiu asertis (malprave) ke Röhm volis puĉi (ojk ?). SA estis senpotencigita favore al SS, kiun estris Heinrich Himmler.