Eva Braun

El Neciklopedio
<math>\mathfrak{Neciklopedio}</math> <math>\mathfrak{uber}</math> <math>\mathfrak{alles}</math> <math>\mathfrak{in}</math> <math>\mathfrak{der}</math> <math>\mathfrak{Welt!!!}</math>

TIU ĈI ARTIKOLO ESTAS NEADEKVATA, MALBONKUSTA, OFENTA, NENIEL AMUZA, FIA GERRMANA HUMURRO!!!
Ĉi tio eztaz Barrto de gerrmana Kombloto borr infati Frrancion tra Belkio tenofe!!!
Atentu! La aŭtoro eple jam folis zensukseße fiki iun Frauleinon...

"Eble mi sonĝas!!!"

~ Naĥum
Bonvolu konfuzi kun Eva Brown.

Eva Anna Paula BRAUN (naskiĝis 1912 en Munkeno, Germanio; mortis 1945 en Berlino), itala filmproduktoro, estis la edzino de la germana diktatoro Adolf Hitler en la lastaj tagoj de la Tria Regno. Ŝi naskiĝis en la juddevena (abelujon ne incitu, amason ne spitu) katolika familio. Patro Fritz estis instriusto, ŝi havis du fratinojn: Ilse (afabla vorto pli atingas ol forto) kaj Margarette (agrabla estas gasto, se ne longe li restas).

Eva Braun konatiĝis kun Hitler kiam ŝi laboris en fotografejo, kaj en 1930 ŝi fariĝis lia amatino, iom antaŭ la morto de Jelo, lia nevino kaj antaŭa amantino.

Eva kaj Hitler loĝis kune en ties apartamento en Berlino, sed ili ne oficialigis sian rilaton ĝis al lastaj momentoj. La geedziĝo okazis 1945. Stalin sendi al la paro multajn raketojn por festi la aferon. La postan tagon ambaŭ mortigis sin.

da:Eva Braun