Fajfo

El Neciklopedio

"Per tro multa varto malboniĝas la farto."

~ Zamenhof pri fajfado

"La temo estas tute enciklopedie menciinda kaj kun ĝusta prilaboro tute bone povas esti en Neciklopedio."

~ Kubano

Fajflingvo estas lingvo de fajfo. En fajflingvo ĉiu fajfas pri ĉio kaj tio estas norma. Famaj fajflingvoj estas kanaria lingvo kaj la franca.

Fajflingvo ebligas fajfadon trans pli grandaj distancoj ol parollingvo, ekzemple trans komputilaj konektiloj. Neniu certas, ĉu la fajfado havas konkretan signifon aŭ ĝi simple imitas melodiojn. Sed ĉiu fajfas pri tio.

<poem> Hodiaŭ, kara kompani', Rakonti ne kapablas mi; Post longa parolado mia Ripozi devas mi sen ŝajn': Mi finos poste iam ajn </poem>

Alia fajfo

Fajfo estas la romano por infanoj de Linda Newbery, publikigita en 2006. Ĝi gajnis la Nestlé Children's Book Prize Silver Award.

Fajfo kaj ronko

En gastejo por junuloj, Benno kuŝis en la lito super tiu de sia kamarado Georg. Benno ne povis dormi, ĉar Georg daŭre ronkis.

Post kelka tempo, Benno ekpensis ke, por mutigi la ronkanton, li fajfu. Tial, Benno fajfis akra-sone, ĉiu-foje kiam Georg rekomencis "segi lignon". Kaj, ĉiu-foje, tuj ĉesis la ronkado de Georg.

Je la sekvanta mateno, kiam Georg vekiĝis kaj frotis siajn okulojn, Benno diris kun riproĉa tono: "Georg, vi terure ronkas, dum dormo."

Tiam, Georg ĝemis: "Tio estas nenio, Benno, eĉ malpli ol nenio. Vi, dum la tuta nokto, vi daŭre fajfis kaj, tial, malhelpis min dormi!"

Medicine uzo

Fajfi estas la plej efika kuraco por anksio kaj deprimo.

pt:Assobio