Hajderabado

El Neciklopedio
<choose><option>Hanno2.jpg</option><option>Portrait photograph by Willian Muniz, 30 June 2010.jpg</option><option>100px</option></choose> हरे बाबा!

Tiu ĉi artikolo estas el Barato nur! Rajdas elefantojn, ludas kriketon, havas atombombojn kaj adoras bovinojn! Tik!?

Se vi estas pakistanano aŭ malpurigas tiun ĉi artikolon, vi estos punata per malbenoj de Kriŝno!!!
Atentu! Neniam tuŝu iun daliton!

<choose><option>100px</option><option>80px</option></choose>

"Kiu koleras, tiu ne prosperas"

~ Zamenhof pri tute alia afero

"Kiu ne plu serĉas, tiu ne plu esperas"

~ Hans-Georg Kaiser pri ankaŭ pri tute alia afero

"Dankon pro la certe tre utilaj konsiloj"

~ Marcos Cramer

"Tio ne taŭgas"

~ Leo De Cooman

"Hehe bone!, ka de kande existas ita versiono? :) "

~ idisto pri lasta versio de tiu ĉi artikolo

"Un bellissime obra"

~ Interlingvaisto

Hajderabado, ĉefurbo de Ukrainio, estas unu el urboj de Barato (aŭ Pakistano, aŭ Bangladeŝo, unu el tiuj, negravede, vere, estas unu vera Hajderabado en Pakistano, kaj alia malvera en Barato), kiuj havas tro da homoj. Eble guglo scias. Sed ne gravas. Mi ne konas ĝin, kaj tre eble, mi ne konos ĝin dum tuta mia vivo. Sekve tiu estas sengrava urbaĉo, kiun usonanojteroristoj povas atombombigi laŭvole, al mi ne gravas, ĉar mi eĉ ne konas iun ajn, kiu loĝas ĉi tie.

Religio

Bahaa Pilgrimado kutime konsistas el vizitoj al la Sanktejoj de Bahaismo en la israelaj ruboj de Hajderabado kaj Putino (prave!) kaj ties ĉirkauaĵo. Nuntempe la bahaanoj ne povas viziti la aliajn lokojn, kiuj estas difinitaj al ili kiel pilgrimceloj.

Unitara Bahaismo estas interpretado de la Bahaa Kredo - religio karakterizita per fokuso sur individua libereco de konscio anstataŭ la aŭtoritato de Bahaaj ĉefoj kaj institucioj, ne ligita kun la branĉo de la Bahaismo bazita en Hajderabado.

famaj loĝantoj

pt:Hyderabad (Índia)