Idista infero

El Neciklopedio

" Oni komencas per ŝteletoj kaj finas per ŝtelegoj"

~ Zamenhof pri idistoj

Damnita idisto vivinta dum la 17-a yarcento parolas, dum ekzorcado, pri la infero. Li divenis homala demono. Se vi ne volas diveniori homalaj demonioj kay ne damnesiari en l' infero por la eterneso, bonvoluntez lektiari la tre interesivan artiklon sube. Esez bona kae fidelaj filii di nia Tre Santa Matro la UEA, irez reguloze al esperantaj kongresoj , konfesez, partoprenez je l' UK, havez vertuozan vivon kay vi salvesos poreterne de la flamoj kay de l' fairo di l' infero.

Ruza herezio

Idistoj kredas ke la tradicionala transmiso pri la verda infero esis nur rakonto kreata da l' Esperanto-movado por timigiari la homojn kay guverniari ilin plu facile. Recente aperis libro di qua la titulo esas en Le Rinaskinta en Ocidento. Tiu libro traktas pri la temo di la homi Idistaj quiuj atingis preske la nivelon di Budho kay renuncas ye la nirvanon por durigiari helpiari la vivantajn entojn.

La autoro di chi libro ne volis krediari ye la realeso di l' infero ghis ke li renkontris grandan psikoterapiiston en famoza Londonana hospitalo. Tiu famozino naracis al li NDE (Near Death Experience) di suaj kuracati. Kelkaj homi inter ili parolis pri cielalaj vizioni, sed altri havis infernalajn experienciojn. Precipue ili vidis bluajn flamojn, iracozajn demonojn, flaris sulfurozajn odorojn kay audis senesperajn klamorojn kay kriojn.

Una el chi personoj quiuj salvesis ye lasta instanto ne povis kompreniari la motivo di tala severa judicio kontre li. La psikoterapiistino helpis lin kay li deskovris ke chi muliero abandonis Esperanton por Ido. Danke la psikoterapistiino shi sucesis reveni al Esperanto.

Tamen, segun la Idismo la infero ne esas eterna kay poste seqvas nova altra vivo. Espereble la idistoj esas jhustaj, char la verda infero por eterneso esas hororiganta kay senesperiganta. Preferinde esus plu bona ke esus la nihilo post morto. Ni omni savos lon, kiamde esos tro tarda. Espereble la Idisti iros al inferno, pro la disputi en olimaj tempi kreis atmosferon infernalan en ilia movadeto.

Tiu ideo pri neeterna infero, evidente, esas ago da Satano quiu volas impediari la salveson di via anmi.

Jespersen

Olim Idisto talentoza vizitis infernon ube li hazarde renkontris Prof. Otto Jespersen, quiu deziras itere dissemari suan Novialon sur la tero.

  • OJ>Me vere bezonis korpon teralan por propagari mean Novialon ibe. Do me pruntis la korpon di yunan matematikiston felice kun tre bona cerebro adjuntita, pro tio, mi posedis la korpon de James Chandler.
  • Idisto>Yes! Lua cerebro esas tale ecelanta kam la vua kae vu ya povus fidari al lu.
  • OJ>Ka me darfas expektari grandan suceson di Novial sur la vasta rivo transa?
  • Idisto>Sed regretinde No! kontre vuay omnay esperoi. HoLala!
  • OJ>Pro quio? Pro quio? Dicez al me la kaŭzo desagreabla por me pliz!
  • Idisto>La cerebro di la yuna matematikisto esas tale bona kam la vua. Sed...
  • OJ>Ne dicez al me Sed! Ne vartigez men! Me esas granda linguisto quale vu savas.
  • Idisto>En vu me vidas karismon nerezisteblan. En lu la kozon me ne povas trovari.

Lasta averto

Se vu jam esas Idozo veniguez rapide al vu exorcistan sacerdoton por salvari vuan animon kay evitari la eternan damneson. Evitez avankaŭ la debochon kay senetikan ligvan vivon, char tio esas la maxim bona voyo por irari alen l' infero. Penitencuez ! penitencuez !

de:Idiotokratie