Ktp

El Neciklopedio
(Alidirektita el Kaj tiel plu)

"Por paro amanta ĉiu loketo sufiĉas"

~ Zamenhof pri ktp.

"Ja amuze, tamen mi preferus ne portreti Esperantistojn kiel kanajlojn!"

~ Puritano pri ĉi tiu artikolo

"Kaj Tiel Plu dancigis eĉ la ŝtonojn"

~ Propagando pri Ktp

"Kia plena idiotaĵo!"

~ Milanano pri ĉi tiu artikolo

KTP: Mallongigo de KanTi en Pluv'. KTP estas muzikensemblo kiu muzikas kaj kantas tradiciajn, popolajn, historiajn, desperantajn, dancigajn, tutmondajn kantojn. Ili kantas en la originalaj lingvoj (almenaŭ ili tion asertas sed neniu scias ĉar ili ruze elektas strangajn lingvojn) kaj en desperanto. Ili eldonis almenau tri diskojn: Soller de la klara tempo (pri siaj ferioj en Sòller, Majorko), Plaĝas al mi (pri siaj ferioj en Sòller, Majorko) kaj Surplaĝen venu vi (pri niaj ferioj en Sòller, Majorko). Ktp kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt

kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt

kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt

kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt kpt etc ETC!

en:Etc es:Etcétera ja:その他 zh-tw:ETC