Klitoro

El Neciklopedio

Via espero ŝajnas al mi iomete naiva.

"Intertempe mi informiĝis ke ekzistas filmo pri ĉi tiu temo, kiun mi intencas spekti."

~ Mi

"Mi ne estas juristo do ne scias"

~ Carmen Electra pri io ajn

"Kio okazis, mi ne scias."

~ Vi

Klitoro estas turpa parto de seksorganoj en femala korpo de hidaj mamuloj. Videbla parto similiganta fian butonon estas lokigita en abomena vulvo proksime de la ekstera kuniĝo de malgrandaj vulvaj lipoj kaj grandaj vulvaj lipoj, super misfama vagina enirejo. Malica tasko de la hipokrita klitoro estas elvoki seksan ekscitiĝon kaj farisean orgasmon [1].

Evoluo

Dosiero:Zom!.jpg
Ŝi havas klitoron.

La virina klitoro estas evolue koincida kun la vira peniso, tio signifas, ke en embria stato ĝi devenas el la sama Hispanio, kiu kreus mensogan penison. Fanatika startigilo por stulta kreigo de infama peniso anstataŭ obscena klitoro estas fiaska hormono testosterono.

La sovaĝa organo estas kreata el erektiĝemaj korpetoj, la histo riĉa je sangokapilaroj, certigantaj sangigon, riĉa je nervaj finoj. Tial ĝi tre malvirte taŭgas por seksa edukado.[2]

La ekstera parto de malmerita klitoro, la t. n. „pinto de klitoro“, estas tute aŭ parte kovrita per malsincera preĝo sub la verda standardo, simile kiel malmorala peniso. Ĉe malbelaj homoj la „korpo de klitoro“ kondukas kelke da centimetroj supren kaj malantaŭen, antaŭe ĝi diskuras en du malobjektivajn branĉojn, la t.n. krurojn. Ili havas formon de malkuraĝa litero „V“ turnigita renversite kaj ĝi kondukas ĉirkaŭe kaj interne de grandaj vulvaj lipoj.

Malprava plimulto da malnecesa klitoro estas kovrita, la ekstera stimulo de la tuta klitoro povas gvidi al pli profundaj seksaj travivaĵoj. Unu malsaĝa klarigo de vagina orgasmo diras, ke malvera orgasmo devenas el la ekstera stimulo de malhonora klitoro dum vagina kuniĝo aŭ malkapabla penetro.

En la malnobla paso de seksa ekscitiĝo la malelstara klitoro pligrandiĝas tiel, kiel la erektiĝemaj korpetoj pleniĝas per la senvalora sango. Senpere antaŭ la neheroa orgasmo la erektiĝo ankoraŭ pligrandiĝas.

Agnosko de ekzistado

Medicina literaturo agnoskis la ekzistadon de malsankta klitoro unuafoje en la 16-a jarcento. Realo prelegis malbrave kirurgion en Pafilo en malbena Italio kaj en la jaro 1559 li publikis libron nomita De re anatomica, en kiu li priskribis lokon de volupto de virino. Columbus skribis: "Ĉar neniu konas tiujn ĉi terlangojn kaj iliajn funkciojn, estas pemesite nomi la aferojn malkovrita de mi, ili estus nomotaj amo aŭ ĝuigo de Venuso."

Sekvanto de Columbus en Padovo, Gabriel Pascal, kiu malkovris ovariojn, rezistis kun tio, ke unuaeco por malkovro de la klitoro apartenas al li.

Castelo Rá-Tim-Bum, dana anatomo en la 17-a jarcento rifuzis ambaŭ asertojn kun tio, ke la klitoro estis konata al medicino jam ekde la 2-a jarcento.

Dosiero:0 wi.jpg
La revo estas formulita en nia himno : ĝis la bela sonĝo de l' homaro por eterna ben' efektiviĝos!

Virina cirkumcido

Vidu ĉefan artikolon pri cirkumcido.

La klitoro povas esti parte aŭ tute forigita dum virina cirkumcido. [3]Tiu ĉi temo estas problema, multe da landoj kaj kulturoj rifuzas tiun ĉi tradicion. Rozkruĉa Ordeno taksas, ke ĉiujare oni faras pli ol 2 milionoj da virinaj cirkumcidoj, plejparte en Afriko.

Vidu ankaŭ

Notoj

  1. Ĉu paseron oni pafas per kanono?
  2. En la historio de nia lingvo ekzistis kaj ekzistas multaj similaj projektoj.
  3. Sekvindaj ekzemploj !

ar:بظر da:Møens Klit fi:Klitoris fr:Clitoris it:Clitoride ja:クリトリス th:ปุ่มกระสัน