Ruzoza komploto kontre Ido

El Neciklopedio
(Alidirektita el Kontraŭidismo)
Ne timezu pro ne skribori vua artikloi per perfekta Ido.
Plu experta idistoi revizos kae korektigos ghin poste.

" Ligno fendita facile flamiĝas"

~ Zamenhof pri Ido-movado

"Tiu redukta percepto pri esperanto koincidas kun la percepto kiun ĝenerale idistoj aŭ volapukistoj havas pri la rolo de sia planlingvo."

~ Esperanta Civito kontraŭide kontraŭ kontraŭidismo
Dosiero:2590 n.jpg
Maŝino Kontraŭidista

"Ĉu ankaŭ en via lando??!!"

~ Milokula Kato

"Ĉu ni volas ankoraŭfoje juĝi la vortojn sed ne la faktojn?"

~ iu pri komploto kontraŭ Ido

"Kompreneble, mi de longe konsideras 'Ido' kiel lingvon. Priskribo 'vera' por lingvo mi konsideras kiel ne serioza (eble eĉ rasisma)."

~ Zmicier Lapcionak pri la idista raso

"Ido de miaj gepatroj, vin mi plej amas"

~ anonimulo pri Ido

"Se la sorto vin batas, mokantoj ne mankas"

~ Zamenhof

Existas ruzoza komploto kontre linguo Ido, oŭ forsan nula komploto existas kae simple omno eventis tale pro maxim neefikiva (unesme me skribis altra adjektivo...) agado. Forsan stulteso igas on imaginari falsajoin...

Provo pri tiu komploto essa la agado di organizuro "oficala" de Idala movado, olua direktisti kae la desaparo di direktisto ilqua unesme abandonis barkon por enirari altran navon olquan sua kreinto desaparigis, segun kustumala agado da lu.

Ts.png

Malbonaj sentoj

Yen bona klarigo pri la sentimento di l' Espistoi kontre Ido kae la Idistoi (extraktita de texto da famoza Espisto Andreas Kunzli) :

"La idistoj estis kulpigataj de la esperantistoj pro la efektivigo de skismo de la zamenhofa lingvomovado. Tiu skismo neniam povis esti venkita, kaj la esperantistoj neniam vere pardonis a la idistoj tiun 'pekon'".

Yen la motivo. Existas Espistoi qui ne aceptas nian existon kae esas pronta agari omnamaniere por desaparigari Idon. Ne omnay Espistoi agas tale, sed existas vere "nigra manuo" di kelkaj Espistoi kontre ni.

Fama poemo

<poem>Unesme onu forduktis la Esperantistoy, ma me silencis. Me ya ne esis Esperantisto. Duesme onu forduktis la Interlingwaistoy, ma me silencis. Me ya ne esis Interlingwaisto. Triesme onu forduktis la Klingonoy, ma me silencis. Me ya ne esis Klingono. Finesme onu forduktis me, ma ja nulu restis, qui interesis pri konstruktitay linguoy.</poem>

Neciklopedia kalumniado

E, nun kalumniado-texto da Espistoi kontre ni :

Idismo

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serci

Idismo estas sekto kiu poste konvertigis en fireligio. Gi estis fondita de Belfrunto Iskarioto en la 20a jaro de la Zamenhofa Kalendaro (antaue 1907) post la frenezemo de La Majstro kaj aplikado de murdiga progromo nomata "Homaranismo" multaj Majstro-adorantoj ekribeligis kaj elektis novan profeton. Lau Belfrunto Iskarioto, li ricevis novan revelacion nomata "Detaloza Gramatiko di Ido" kaj komencis prediki gin. Tiu estis la komenco gis la hodiaua epoko de la "jihado" inter murdaj esperantistoj kaj sanktaj idistoj. Tamen idistoj venkis la militon kaj sukcese malaperigis esperantistojn dum la Kruc Stel-militoj. Kvankam ekzistas komunaj rilatoj inter ambau religioj ankau ekzistas diferencoj. Idistoj fieras car ili ne havas capelojn, n-finajon au tabelon de korelativaj vortoj.
Idistoj ne adoras la profeton sed ciutage devige ripetas la verson "Ne ekzistas pli vera lingvo ol Ido kaj Belfrunto Iskarioto estas gia Kreanto" kaj devas pilgrimi unu foje jare al Internaciona Ido-Konfero por renkontigi kun pluraj milionoj da kredantoj el ciuj mondopartoj kaj ec el malproksimaj galaksioj.
Esperantistoj tamen konsideras idistojn kiel herezulojn car Belfrunto Iskarioto mem ne estis profeto sed perfida kaj peforta apostolo kiu fondis la francan Esperantisman landan sekton kaj poste per 20 francaj frankoj vendigis al "Komisiono por Altrudo de Murdiga Lingvaco". La plej sankta libro de la idistoj estas kaj la Biblio kaj Detaloza Gramatiko, konsiderata kiel apokrifa de la esperantistoj.

Elsutita el "http://neciklopedio.wikia.com/wiki/Idismo"

Antiidismo en Idujo

Existas antiidaj kay nov-esperantaj grupoi quiuj atakas kay vexas la Idistojn en Idujo ! Tio esas preske nekredebla ! Ita antiidistoi esas pseudo-Idistoj quiuj venis ad Idujo post la disfalo di Soviet Uniono dum la yari 1990. Oni povas questioniari sin pro quio ili iris ad Idujo dum ke ili tante odias la Idon. Tio quio esas surprizanta esas la fakto ke la Iduja guvernerio ne savas quiele reaktiari. En Ocidentalaj landi, la antiidismo mem tre diskreta esas - juste - tre severe punisata. Pro quio la Idanaj autoritatozoi ne reaktas en ilia lando ne esas intelektebla da ne-Idistoj. Fine povus esari tre facila retrosendigiari la antiidistojn, pos karcero-puniso, al ilia origino-lando aŭ al west-Esperantujo. Oni ne komprenas la ne-reakton kay la absurdan toleremeson tiafelde da l' Idistoj. Certe en Esperantujo, existas enmigrintoi venintaj de landoi di l' anglalingva mondo kay quiuj kantas per "rap"-muziko fanatika odio kontre Esperantujo kay la Esperantistoj, kay anke la Esperanta guvernerio ne reaktas. Ma tio esas pro la motivo ke existas en Esperantujo tre potenta extremistaj sinistranaj organizuroi quiuj impedas omna-moyene omnan reakton da l' autoritatozi. Versimile ne esas sama en Idujo, kay omna-kaze, la antidisti ibe esas fashisti qui nulakaze havas simpation kay apogo da l' extrema sinistrani. Do, la nereakto dal Idistoj esas misterio.

'Efecto esperantismo'

L'efecto esperantismo es comparabile a l'efecto de repulsion definitive producte per teroristes fanatic vitiose super lor victimas non preparat.

  • L'esperantismo es al fin lamentabile de su historia !

Zamenhof kaj kontraŭidismo

Kontraŭe al la ceteraj idistoj, kiuj serĉis la fontojn de la antiidismo ekstere, Zamenhof vidis ĝin en la idaro mem. Laŭ li idismo devas sin reformi por ne esti la kaŭzo de konfliktoj tie, kie idistoj loĝas.

Zamenhof surbaze de la Haskalá lanĉas propran programon de la reformo de la idaro, kiun li nomis Hilelismo. Kiam li rimarkas, ke la idaro ne sekvas Hilelismon, li ŝanĝas la strategion, forĵetas sian alvokon direktitan al idistoj kaj turnas sin al esperantistoj de bona volo kun la nova mesaĝo, kiun li nomas Homaranismo.

Konkludo

Kande onu havas tala enemiki, on povas intelektari ke kelka de ili esas pronta agar omnamaniere por destruktari la Ido-movadon.

en:Grand Conspiracy pt:Grande Conspiração Judaico-Bolchevista