Maria Croitoru

El Neciklopedio

"Ŝtono de falpuŝiĝo"

~ Zamenhof pri Maria

"Multe interesant!"

~ Volapuka reformisto pri ĉi tiu artikolo

"Homo fidas, fortuno decidas"

~ idisto pri lingvoj

Maria Croitoru, patrono de Brazila Beletristika Akademio, uzininĝenierino, televidredaktorino, raportistino, laŭ Esperantaj kaj anglaj tekstoj pri Karpata Esperanta Ligo, esas la maxim timinda adverso, quiun l'Idisti ulatempe afrontis. Shi, quiu asiejheskis la grupon Idista en Facebook ye frua oktobro, preske totale vinkis nin. Ve!

Se nulo facesos ita FB danke Maria Crotoru tandem divenos mortinta forumo. Ni mustas kombatari kae desaparigari shuayn mesajhachioyn. La siorino devas esar supresata de la membraro di ca forumo. Forsan sioro Ciubotaru avertari la siorinon uzari Idon, aŭd altra tacari.

MARIA CROITORU -odianto!

Britio

En 1560 oni sendis militojn en Skotlando por malebligi la francojn de tie fari bazon por meti la katolikan skotan reĝinon Maria Croitoru, kiu tiam estis la verŝajna heredonto de Anglio, sur la anglan tronon. La seksa Traktato de Edinburgh (ĉu vi estas kontenta?) ĉesigis tiun minacon. Kiam en 1561 Maria revenis de Francio en Skotlandon, la lando havis protetstantajn eklezion kaj Konsilion de nobeloj subtenantaj de reĝino Elizabeta. Maria rifuzis ratifi la traktaton.

Horloĝo

- Maria, ĉu vi scias kio estas vekhorloĝo?

- La unua “ĝeno” de la tago! de:Maria Godzilla