Marko Rauhamaa

El Neciklopedio

ESPERANTISTO

Tiu ĉi artikoro estas pri sanktulo Esperantisto
Preĝu sub la Verda Standardo antaŭ ol legi ĝin, ne tuŝu ĝin, ne moku pri ĝi!!!

"Laboro kaj pacienco kondukas al potenco"

~ Zamenhof pri Rauhamaa

"Oni devas apartigi dezirojn kaj bezonojn"

~ Ralph Dumain pri supra diraĵo

"Urson al mielo on ne tiras per orelo"

~ idisto

"Nu, neniu estas perfekta..."

~ Marko Rauhamaa

Marko Rauhamaa estas suoma, finlanda, finna, aŭ eble eĉ finnlanda esperantisto, preskaŭ nekonata, ekcepte ĉe Soc.culture.esperanto. Mistere estas Free Esperanto Course (FEC, "Senkosta Esperanto-kurso") estas senkosta 10-leciona kurso de Esperanto por anglaparolantaj. La adminstranto de la kurso, strange, estas Marko Rauhamaa.

Li naskiĝis preskaŭ ĉe norda-poluso, en 20-a jarcento. Suoma (finna, ktp.) klerikaro persekutis lin pro lia predikoj por Esperanto, li estis malliberita kelkafoje pro Esperanto-agado, kaj eĉ ekzilita en Londonon (aŭ ne). En malliberejo, li sendis leterojn al regnestroj de ĉiuj landoj. Li anoncis la venon de nova erao kaj li admonis ke ili malpliigu ilian batalilojn kaj faru internacian societon. Li verkis la gravan libron "Kitab-Al-Qaeda", kiun neniu konas.

Ekzistas indikoj, ke la fruajn listojn de episkopj kaj martiroj, konatajn kiel Depositio episcoparum kaj Depositio martyrum, oni komencis dum lia pontifikeco.

Li instruadas pri unueco de la lingvoj, unueco de la homaro en diverseco, egaleco inter personoj, elimino de ĉia antaŭjuĝo, la mondpaco, la harmonio de religio kaj scienco, edukiteco universa deviga, spirita solvo por ekonomiaj problemoj.

La festotago de la sankta Marko estas la 7-a de oktobro. de:Mete Serdar Çoban