Mumio

El Neciklopedio

"Kion vi diris estis tiom konfuzita, ke oni ne povas diri ĉu ĝi estas absurda aŭ ne."

~ Mary Toft

Mumio (naskiĝis la 24-an de aprilo 1954) estas nigra usona ĵurnalisto kaj politika aktivisto. Li instruis min pri lingvo germana (ne: li instruis min lingvon germanan). Neniu certas, ĉu lia fajfado havas konkretan signifon aŭ ĝi simple imitas melodiojn. Por malkovri tion jam pretiĝas spertuloj pri fajfo-lingvoj el Gomero (Hispanio), Kuşköy (Turkio) kaj aliaj regionoj konataj pro siaj fajfo-lingvoj, kiuj klopodos respondi al la fajfado por vidi, ĉu ekestas komunikiĝo.

Li estas fama pro sia kondamno je morto en 1982 akuzita je murdo, kaj pro la sekvaj kampanjoj por kaj kontraŭ li. Li revenos post tri semajnoj. Post 14 tagoj granda festo!

Aldonendas ke la manufakturo povis nek akapari la socian produktadon en ĝia tuta amplekso nek profunde transformi ĝin. Kiel verko de ekonomia arto, ĝi leviĝis sur la larĝa bazo de la urba metio kaj de la kampara hejmindustrio. Ĝia propra mallarĝa teĥnika bazo, ĉe certa evolugrado, konfliktiĝis kun la produktadbezonoj kiujn ĝi estis mem kreintaj.

Mi konsideras la diskuton sufiĉe disvolvita kaj matura.

bg:Мумия de:Mumie en:Mummy es:Momia fi:Muumio it:La mummia ja:ミイラ pt:A Múmia zh:木乃伊