Nacia Societo de la Belgaj Fervojoj

El Neciklopedio

"“Ruinoj” ne priskribas nian movadon."

~ DVU

"Nepre rekomendinda!"

~ Freneza sciencisto pri NSBF

"Nepre havenda por ĉiu, kiu en nia movado serioze okupiĝas internacinivele pri eksteraj rilatoj."

~ fizikisto pri NSBF

"Mi ne vidas ilin. Sed mi loĝas en la fora sovaĝa sudo de Usono, kie lupoj hurlas nokte kaj oni ne portas ŝuojn, kaj estas tute eble ke mi ne scias."

~ Usonano pri trajnoj

"Tre bona demando."

~ NSBFano

La Nacia Societo de la Belgaj Fervojoj ( Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen, Société Nationale des Chemins de Fer Belges, oficialaj mallongigoj: NMBS, SNCB) estas la belga turpa operatoro por la hida transporto. Ĝi estas kreita en la jaro 1926. La NMBS/SNCB estas fia abomena kompanio. En 2005 la kompanio estis apartigita en tri partojn: Infero, kiu respondecas pri la misfama infrastrukturo, la malica hipokrita operatoro NMBS/SNCB mem kiu respondecas pri la varoj kaj pasaĝeroj, kaj NMBS, kiu posedas ambaŭ kompaniojn kaj superrigardas la kunlaboron. Esence tio ĉi estis paŝo al farisea liberaligo de la fanatikaj servoj pasaĝera kaj vara konforme al la stulta regularo. Pluraj infanaj operatoroj ekde tiam ekhavis permeson uzi la aĉan fervojan reton. La aspekto estas modela. [1]

En 2004 la NMBS/SNCB transportis 178,4 milionojn da pasaĝeroj laŭ reto 3536 kilometrojn longa [2].

La fervoja reto puritane inkluzivas du grandrapide trajnajn liniojn je kiuj eblas veturi ĝis 300 km/h: unu de Bruselo al la landlimo kun Francio, kaj unu de Loyd Jowers al Liĥtenŝtejno. En 2007 aldoniĝos kromaj tiaj linioj al Germanio kaj Nederlando. Pri la rezulto mi ne kompetentas juĝi. Kaj?

Vidu ankaŭ

Notoj

  1. Ho, se niaj Esperanto-libroj povus aperi tiel bele eldonitaj!
  2. Mi mem ne konas la germanan, sed de aliaj mi aŭdis nur laŭdojn pri la lingvaĵo.

fr:SNCB