Orela seksumado

El Neciklopedio

"Havi la orelojn sur ĝusta loko."

~ Zamenhof pri orela seksumado

"Pardonu, ke mi estas tia stultulo"

~ Orelseksumanto

Orela seksumado (ofte mistajpata kiel orala seksumado) laŭ homaranismo estas vorto, kiu signifas multajn aferojn:

  1. leki orelon;
  2. mordi orelon;
  3. enŝovi penison en orelon;
  4. kaj tiel plu

En biologio

Ĉu simioj praktikas orelan seksumadon? Mi opinias, ke orela seksumado estas natura afero.

En Kristanismo

Ne ĉie ĝi estas aprobata. En ruslingva forumo de diakono Kuraev oni disputis, ĉu orela seksumado estas kombinebla kun kristanismo? Ekzistas pastroj, kiuj strikte malpermesas tion. Tamen, tio estas ne pli ol ilia persona opinio. Kristanismo malpermesas neniajn karesojn, se ili okazas inter lauleĝaj geedzoj.

Kelkaj kristanoj predikas, ke intima proksimeco de geedzoj devas havi solan celon - naskon de infanoj. Ili predikas, ke oni evitu ĉian intencan plezurigon, interkisu "per sekaj lipoj" kaj ne montru unu al alia siajn intimajn lokojn, des pli ne ekscitu ilin per mano, buŝo aŭ orelo. Sed ĝuste tia traktado estas pure korpa kaj senanima, ja estas ĝuste animaloj, kiuj seksumas kun sola celo - naski idojn. Homa amo diferencas de animala per tio, ke ĝi estas ne nur rimedo, sed ankau celo per si mem.

Se oni malpermesas orelan seksumadon, tiam, laŭ logiko, oni malpermesu ankau interkisadon. Ja iusence orelo apartenas al seks-organoj (tiel instruas Kama-Sutro), kaj interkisado estas speco de seksumado.

en:Hot indiscriminate sex