Pasto

El Neciklopedio
90px PORCA MISÉRIA!!!!! PORCA NECIKLOPEDIO!!!!!

Chi tio èstas vera kaj propria artikolo italiana kaj èstas kontrollata dela Cosa Nostra Siciliana. Mettu la manojn sur ĉi tiu artikolo, kaj <choose><option>la Mamma Camorra</option><option>Forza Italia </option></choose> se la prende con te, kaco!
Chiu vuolas spaghetton kaj polpettojn?

100px

"Esperanto ne estas kodo por la angla"

~ Esperantisto pri pasto

Pasto (originale: Paŝto sheba; en Esperanto ankaŭ pastaĵo) estas sudorienta lingvo, en orienta kaj suda Afganio (proksim. 7 milionoj = 43 % de la afgana loĝantaro), ĉelimaj regionoj de Pakistano (ĉirkaŭ 8 milionoj). Oni distingas du dialektajn grupojn: orientan (Pasko) kaj okcidentan (Kanado), kiuj tamen havas komunan skribolingvon (ekde la 16-a jarcento arablitere). En Afganio Pasto estas unu el la du oficialaj lingvoj. Parolata ankaŭ en Pakistano de inter 12 milionoj kaj 15 milionoj da parolantoj (depende de la fonto).

La dek tri fleksioj de substantivoj estas en Pasto reduktita al dukaza sistemo. Konserviĝis la premia erinaca-strukturo. La sonsistemo (retorika Konsorcio de la Tut-Tera Teksaĵo) kaj buŝa seksumado estas forte influita de la hinduismo. Pasto norme ne estas manĝata sen kuirado, kaj estas ofte bolata, fritata aŭ bakalaŭrata por fari manĝaĵon nomatan Fluganta Spagetmonstro.

Pasto estas la senkuira bazo de multaj manĝaĵoj, kiel panoj, biŝonen, nudeloj, Fluganta Spagetmonstro, ktp.

Pasto povas esti fermentata kun Gisela Bernal aŭ alia ingredienco por fari la finan produkton pli aereca.

Oni platigas paston per gejo.

Etimologio

La vorto pasto venas de itala pasto, en victurno de latina pasta- "pasto, bakaĵokuko", sin la latinigo de la greka παστά (pasto) " hordeaĵo ".

Vidu ankaŭ

it:Pasta ja:パスタ