Pederastio

El Neciklopedio
100px Gardu la familion!

Ĉi tiu artikolo propagandas samseksemon!

Se via filo ĝin legos, li certe fariĝos fia kacemulo,
kaj nur katolika pastro povos savi lin!

100px

Pederastio, kiel diras PIV, estas seksa perversio. La politika movado de Pederastoj kaj iliaj simpatiantoj inventis kaj promocias eŭfemismon "gejo" (ne uzenda). La propagando de Pederastoj penas elpeli el la uzado la normajn terminojn de la lingvo por tiu ĉi nocio, ĉar tiuj asociiĝas kun abomenaĵo kaj malĉasto (kio Pederastoj envere estas).

Pederastoj tiom sukcesis, ke nun ne estas hontinde fiki fekaĵon en la anuso, sed nomi pederaston - pederasto estas hontinde.

Idista pederasto

Protektu vian anuson!

Pederasto esas viro qua solicitas, por satisfacar sua bezono koitala, homo sama-sexua.

Alie

Renkontante ĝibulon, pederasto ekkrias:

— Ha, kia bela brusto!

Danĝero

Pederastio estas danĝera infekta mensa malsano. Do temas ne nur pri postaĵo. Pederastio estas nigra truo el kiu neniu revenas. Savas nur uno: neniam kontaktu kun pederastoj. Ne infektiĝu! Mi markas spacon ĉirkau mi, kiu devas esti libera de pederastoj. Mi vidas ilin je distanco de kvin mil kilometroj. Kaj detektas ilin eĉ per unu alineo senarare.

Pederasto kaj gejo

La politika movado de Pederastoj kaj iliaj simpatiantoj inventis kaj promocias eŭfemismon "gejo" (ne uzenda). La propagando de Pederastoj penas elpeli el la uzado la normajn terminojn de la lingvo por tiu ĉi nocio, ĉar tiuj asociiĝas kun abomenaĵo kaj malĉasto (kio Pederastoj envere estas).

Vidu ankaŭ

fi:Pederastia ru:Педерастия