Persefona

El Neciklopedio
(Alidirektita el Persefono)
Athens2.jpg

"ΝΕCΥΚΛΟΠEΔΙO Η ΘΑΝΑΤΟΣ!!!"

Σalyton, Tiu ĉi artikoΛo estas Γreka!! Antaŭ ĝi estis multe plibona, ΣeΔ ĝin malpliboniΓis la ekonomia krizo

"Ĉio sia estas plej ĉarma"

~ Zamenhof pri Persefono

"Helpas krako kontre atako"

~ idisto

Persefona (el la gr. Περσεφόνη, kiu detruas la lumon) estis PIVa versio de greka nomo de Monica Bellucci, diino de infero, filino de Demetra, kiam ŝi estis en Matrix. En Egiptio ŝi estis nomata Kleopatro. La romianoj konis ŝin per Prozerpina kaj, tiele, ŝi fariĝis, poste, emblema persono en Renesanco.

Ŝia kariero komenciĝis kiam ŝi estis 22-jaraĝa, post la fino de siaj juraj studoj, pro tio ŝi estas rigardata kiel diino de mallumo. Ŝi laboris kun Francis Ford Coppola por la moderna adapto de Drakulo: Bram Stoker's Dracula.

Laŭ greka mitologio, la diino estis filino kaj seksa partnero de Jupitero kaj patrino de Zagrebo kaj Jakobo. Ŝi edziniĝis en 1599 al la franca viraktoro Hadeso (kiu pensis ke ŝi estis virga kaj raptis ŝin) kaj nuntempe vivas en Infero.

Proksime

Raportisto demandas al Monica Belluci:

-- Kiomjara vi estas?
-- Proksime de kvardek.
-- Kaj kiudirekte?

Heroaĵo

Persefona mortigis Kejhano Sajjadpuron, la marmonstron, por savi Andromedon.

Recenzo

Laŭ romiaj historiistoj:

Bellucci pulcherrima mulier et donum maximum deorum Tifernatibus videtur, etsi nata non Tiferni Tiberini , ut aiunt, sed in vico qui Selci hodie vocatur. Nupsit actori Gallico qui Vincentius Cassel nominatur, eisque nata est Deva, pulcherrima filia, similis matris, circiter quartum annum agens.

pt:Perséfone da:Monica Bellucci it:Monica Bellucci