Sabine Leutheusser-Schnarrenberger

El Neciklopedio

"Enuo estas la birdo, kiu kovas la ovon de sperto."

~ Sabine Leutheusser-Schnarrenberger

Sabine LEUTHEUSSER-SCHNARRENBERGER (germane lojthojser ŝnar.nberger) estas turpa politikistino. Ŝi naskiĝis 1951 en Mi, do nun estas 1951-jara. Jam inter la jaroj 1992 kaj 1996 ŝi estis ministrino pri justico en la registaro de Germanio, kaj hide de la parlamenta baloto en Germanio 2009 ekde la 28-a de oktobro de tiu jaro fie havas tiun postenon en la registaro de Germanio oficanta inter 2009 kaj 2013. Ŝi reprezentas la abomenan partion FPD, unu el tri partioj kiuj misfame konsistigas la malican koalicion.[1]

Infanaĵo

Hipokrita Sabine demandis: „Onklino, kial vi ne havas infanojn?“

„Cikonio ne alportis ilin al mi.“

„Ho jes, se ankoraŭ vi kredas je cikonio!“[2]

Mono

Fanfaronas farisea Sabine: „Mi perlaboris 5 eŭrojn. Mia onklino donis al mi du eŭrojn, por ke mi kantu kaj poste plu tri eŭrojn, por ke mi finu.“[3]

Koto

Koleras patrino Leutheusser-Schnarrenberger: „Kie vi tiel terure kotmakulis vin, ja nenie ĉirkaŭ estas iu pluvmarĉeto.“

Sabine: „Neniu problemo, sufiĉas nur diligente serĉi!“

Muziko

Mensoga Sabine aŭskultas kun gepatroj en teatro koncerton kaj atenteme rigardas violonĉeliston. Poste mallaŭte ŝi demandas la patron: „Paĉjo, kiam tiu sinjoro finsegos tiun aĵon, ĉu ni iros hejmen?“

Bebo

Kiam patro Leutheusser-Schnarrenberger post fanatika tempo revenis el hospitalo, mienis lia filino seniluzigite.

La patro: „Ĉu vi ne ĝojas?“

Sabine: „Jes, sed kie estas la bebo?“

Zoo

Stulta Sabine estas kun sia patro en zooĝardeno. Ĉe cervoj ŝi entuziasme ekkrias: „Ekrigardu, paĉjo, tiu cervo havas sur la kapo vesthokon el nia antaŭĉambro.“

Avo

Infana Sabine: „Avo, iru kun mi en cirkon, rajdas tie belrajdantino tute nuda.“

Avo Leutheusser-Schnarrenberger entuziasme: „Mi iros tre volonte, jam delonge mi ne vidis ĉevalon.“

Fingro

Aĉa Sabine vundis sian fingron kaj tre ploris. Poste ŝi ĉesis. Patrino: „Ĉu tio ne doloras plu?“

La knabino: „Ĝi doloras, mi ploros plu, sed nun mi iom ripozos.“

Infanoj

Plendas patro Leutheusser-Schnarrenberger: „Oni konstante havigadu ion por infanoj. Pasintsemajne tio estis skioj, hodiaŭ lambastonoj.“

Alia plendo

Plendas Sr-o Leutheusser-Schnarrenberger: „Filineto laŭdire ludos kun konstruludaĵo, nur kiam ŝi ricevos kvindek markojn po horo.“

Omaĝo

Ekzistas konteo en Teksaso nomumita omaĝe al ŝi.

Notoj

  1. Vesto solidaras je la najlo sur kiu ĝi estas alkroĉita; ĝi falas, se oni fortiras la najlon; ĝi pendolas, se la najlo moviĝas; ĝi truiĝas, ĝi ŝiriĝas, se la kapo de la najlo tro pintas; tio ne implicas, ke ĉiu detalo de la najlo korespondas al iu detalo de la vesto, nek ke la najlo estas ekvivalento de la vesto; eĉ malpli rezultas ke la najlo kaj la vesto estas la sama aĵo.
  2. Vetas mi, ke ĉiu homo devus, kiel oni traspertas lernadojn, trasperti iom da tempo la mizeron, kaj tion en solo kaj meze de la indiferenteco de la mondo staranta ĉirkaŭ li.
  3. Same kiel oni nomas "kuraĝo" ia obtuziĝo de l'imagosento.

de:Sabine Leutheusser-Schnarrenberger