Setun Shenar

El Neciklopedio

" Li havas ĉiun horon alian moron"

~ Zamenhof pri Shenar

"Se on volas lektar novar interesiva texti pri la fluganta diski, lore onu lektez"

~ idisto

"Ĝi ŝajnas kvazaŭ ia ĉeĥa/itala piĝino streĉoludila"

~ krokodilo pri lingvo de Unua Libro

Setun Shenar estas unu el subkomandantoj de kosmoŝiparo de Ashtar Sheran. Li estas komandanto de kosmoŝipo Othenis, kaj deziras ankaŭ detrui esperantistaron, tamen li ne fara tion nur pro idismo, sed ĉefe pro mono. Tre eble li estas dungosoldato, kiu batalas kontraŭ soldo, sendepende de iu ajn politika intereso. Oni kaptis ido-mensaĝon kiu diras:

Shenar esas soldato stranjera di qua onu pagas la servi.

Antaŭaj vojaĝoj al Tero

Shenar jam estis antaŭ en la Tero. Li kaŭzis la detruon de Sodomo kaj Gomoro, kaj savis Loton. Inter -945 kaj -924 Setun Shenar estis faraono de antikva Egiptio kaj fondis la 22-an dinastion, kiu daŭris ĝis la jaro -715.

Shenar kaj alia eksterulo kaj estis gastigitaj de Lot, tera spiono de eksteruloj en Sodomo. Antaŭ ol ili kuŝiĝis, la homoj de la urbo, ĉirkaŭis la domon kaj ili vokis Loton, kaj diris al li: "Kie estas la viroj, kiuj venis al vi dum la nokto? elirigu ilin al ni, por ke ni ilin ekkonu". Shenar, malgraŭ estas senantaŭjuĝa homo (aŭ eksterulo, aŭ io ajn), ne ŝatis kion la sodomanoj deziris fari al ili. Tiam la eksterteraj estoj etendis siajn manojn kaj envenigis Loton al si en la domon, kaj la pordon ili ŝlosis; kaj la homojn, kiuj estis antaŭ la sojlo de la domo, ili frapis per blindeco tiel ke tiuj laciĝis, serĉante la pordon.

Kaj Shenar diris al Lot: Kiun vi havas ĉi tie? bofilon, aŭ viajn filojn aŭ viajn filinojn, aŭ ĉiun ajn, kiun vi havas en la urbo, elirigu ilin el ĉi tiu loko; ĉar ni ekstermos ĉi tiun lokon, ĉar ni malŝatas gejojn. Kiam Lot eliris la urbon, Shenar kaj sia kunulo atakis Sodomon per atombombo. Ili atakis ankaŭ Gomoro, ni ne scias kial, tre eble ĉar ili havas alian bombon kaj ne volis repreni ĝin en kosmoŝipo.

Em 1857 Utaho mormonoj kaj Pajno masturbis pli ol centfoje Setun Shenaron irantajn de Arkansaso al Kalifornio.

Lastaj vortoj

Paĉjo riparos ĝin, sed ĉu vi malŝaltis la ĝeneralan ŝaltilon laŭ miaj instrukcioj, mia fileto?!

it:Alieni nazisti